Vi på CvL fortsättningen
Åh, vad härligt anlo24. Klart att man är extra känslosam efter alla hormoner.
När blir det ET?
Åh, vad härligt anlo24. Klart att man är extra känslosam efter alla hormoner.
När blir det ET?
Klart att de kommer klara sig och att det blir ET i morgon, det tror jag stenhårt på. Men jag förstår att det känns nervöst. Tänker på dig.
Kram.
Hej tjejer.
Tog 1.a sprutan igår. Så nu är man igång igen. Åkte tyvär på den fruktade vinterkräksjukan i dag,så jag skall bosätta mig inne på toaletten igen.
Hoppas ni alla har en bra helg.
Kram.
Stort Grattis Tiamant.
Anlo 24, hoppas att det inte är mensen som är på G,men jag säger somde andra,låt bli att pilla.
Nyss hemkommen från ÄP, det blev 14 ägg och PESAn gav några simmare, så vi hoppas att det skall gå vägen. Får en första prognos i morgon efter lunch.
Kram på er.
Hej. Vid PESA går de in i Testikeln och tar ut vävnad, som förhoppningsvis innehåller spermier. Min sambo fick lokalbedövning och kände ingenting, vilket var skönt.
3 ägg hade blivit befruktade, så hoppas att någt av dem delar sig som de skall så att det blir FET i morgon.
Ha en trevlig helg allihopa. Kram
Menade förstås ET.
Cah, ja det blir nog donation om detta inte fungerar. Får ta ställning till det sen. Är så rädd för att vi ej skall komma till ET. Sist delade sig 3 befruktade ägg av 5, Orkar ju inte hur många ggr som helst med klent reslutat, spelar ju ingen som helst roll att jag har kanonägg, då det knappt finns några simmare.
Ha en bra helg.
Kram
Hej.
Så var man ruvare igen,vilken lättnad. Fick tillbaka ett guldägg och en 10-poängare till frysen. Dr O:B gjorde ET, han är så underbar. Hoppas allt är bra med er och att ni har en bra helg. Tack för alla tummarna.
Stor Kram.
Susie: Man får vara negativ, det går inte att alltid vara positiv. Hela denna process är ju så påfrestande, och jag ser gravida överallt. Jag e själv sån, att vissa dagar går det upp och andra ner. Men nu skall vi tänka positivt och att vi skall plussa bägge 2. Jag gjorde ju ET i lördags. Är fortfarande svullen och öm/ont i magen efter ÄP, men så var det förra gången med. Är inte så nojig ännu, kommer att bli värre nästa vecka när man går in på ruvarvecka 2. Kram på dig.