Inlägg från: Embla82 |Visa alla inlägg
  • Embla82

Vi på CvL fortsättningen

Märtalina, stort grattis!! Va härligt med plus

Anlo, jag tycker du ska lyssna på märtalina, det var ganska kloka ord tycker jag, att man tappar ju hoppet efter några dagar just när lyckan efter fet/et lagt sig. Jag kan inte heller säga att jag visste att det skulle bli plus på testdagen utan det kom som en total överraskning! Så jag håller tummarna för dig anlo!!

Curly, hur var det i asien? hoppas du haft det bra! vart var det du var?
    Jag vet, vi vaknade av stormen imorse - helt sjukt va det blåser! 

• Embla82

Tjenarehejsan, kram till dig. Men ge inte upp, för mig funkade det inte förens på femte insättningen.

• Embla82

Djurgårdsrutan, skönt att ni landat nu! hoppas ni får ordning utan at tdu behöver bära för mkt! 

Anlo, jag håller tummarna för dig, inte långt kvar till testdag nu! 

• Embla82

Tjorven, kram till dig

Susie, nämen va gulliga ni är mot er dotter. Vilket fint sätt att berätta och var roligt att hon blev så glad också

• Embla82

tjorven, det där med immunologiska orsaker låter intressant. Vad innebär en sån behandling?

• Embla82

Anlo, jag bytte ett färsk mot två frys - det är ju så mycket enklare att göra FET än att behöva gå igenom hela lååånga behandlingen från början. Tyvärr klarade mina ägg sig inte andra gången så då var dom faktiskt väldigt schysta å lät mig byta tillbaka, så att jag hade ett färsk kvar men fick betala för det fet-försöket jag hade gjort. 
    Så satsa du på fet tycker jag! Då går det snabbare och du behöver gå igenom allt jobbigt som en färskbehandling innebär. Angående att Oddvar var så positivt så är det hans grej tror jag. Han har varit lika positiv alla gånger oavsett mina poäng på embryona. Och jag är faktiskt beredd att hålla med honom lite... det är ju bättre att vara glad och positiv än att gå omkring och tycka att det var misslyckat hela tiden. Oavsett deras poängsättning så vet man ju inte vilket ägg naturen väljer.

Kram på dig anlo och hoppas hösten är här snart så du får köra igång igen! 

• Embla82

Loppi 11 oc Pimpinellros - stort grattis! Dom kan sin sak där på Linné njut nu för fulla muggar! Det gör jag

Anlo, skönt att du har en plan nu. Det blir toppen ska du se!

Tjorven, ja släkten är värst hoppas du klarar dig från dom jobbigaste frågorna annars får du säga ifrån att dom ska lägga av. 

Solig Glad sommar tjejer Solig

• Embla82

Myran, jag har alltid haft sprayen i en låda. Dvs inte i kylen...men just nu dom här dagarna är det ju så himla varmt. Ni har inte en sval eller nåt du kan ställa den i?

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen