Denna ruvartid är verkligen inte kul! Det vore så mkt bättre om man kunde få ett besked direkt efter ET, lyckades eller lyckades inte. Jag tycker att jag känner menssymtom mest hela tiden, men inser att det nog är för tidigt än. Har lite som växtvärk i trakten kring äggstockarna, kommer inte ihåg att jag hade det sist. Någon som vet varför? Idag hämtade jag ut mitt andra pkt Crinone på apoteket, måste säga att jag verkligen föredrar det framför de där kladdiga och jobbiga proggisarna som jag fick förra gången. Skönt också att man bara behöver ta 2 ggr om dagen istället för 3. Kom ihåg sist hur jag fick smita undan på jobbet efter lunch, de måste ha undrat om jag hade problem som var så länge på toaletten.....Kändes som jag jämt kom för sent till alla möten under den där perioden. Hur går det för er andra? Igår chockade jag min man med att säga att vi skulle skaffa hund istället, det verkar lättare än barn. Han var inte jätte road. Önskar att jag inte varit så himla blåögd och trott jag var ung för evigt och satt igång denna process mkt tidigare. På SH ville de inte ha oss och på CvL är ju inte så positiva till ivf i min ålder (42) trots att som de säger mina värden är ovanligt bra. Dock är ju kruxet äggkvaliteten vilket är svårt att förutsäga. Till er som fortfarande är unga, gläds åt det och se möjligheterna. Nu håller vi tummarna söta vänner! Kram M