• Susie

Vi på CvL fortsättningen

Hej tjejer,

Här är det kört för den här gången {#lang_emotions_cry}
    Mensen har dragit igång och nu dyker alla jobbiga tankar upp om "immunologiska faktorer" och annat som kan göra att det inte fäster.
    Tänker ni andra också såhär? Det kanske är extra vanligt att man känner så efter det första misslyckade försöket?
    Finns det nån som frågat CVL om det? Gör de tester för ens immunförsvar?

Kramar till er!

• Susie

Hej Embla och Cookie,
    ser att ni ruvar nu, va spännande!
    Är ni oförklarligt barnlösa eller nåt annat som kommit upp i er utredning?
    Känner ni av nånting?
    Har ju massor med frågor{#lang_emotions_embarassed}
    Vi har ett subventionerat försök kvar nu och väntar på info fr vår läkare men antar att det blir den långa metoden igen med färskt försök.....eller vet ni hur det funkar med FET? Har nån gjort FET in imellan i väntan på nästa IVF?

• Susie

Ursch, jag tycker det känns så jobbigt med bilden av vår lilla 4 celliga embryo i huvet fortfarande, som nu inte finns längre , med tanke på det ni pratade om, om man får se eller inte. Vi fick ju se klart och tydligt.
    Jag tycker läkarna och övriga på CVL är helt underbara!

• Susie

Måste få fråga, hoppas nån kan svara.
    Finns det nån som gjort FET och betalt själva? Undrar när man gör den betalningen? Görs den på kliniken eller hur funkar det?
    Nån?

• Susie

Hej Anlo!

GRATTIS!!!! Jag vet hur den känslan känns! Gud va härligt!
    Jag hade dr Bakos, jag tycker han var fantastiskt bra och proffsig och ödmjuk, så jag hoppas att han kan hjälpa oss framöver.
    Betalade ni där alltså? Samma dag?

Vi betalar isåfall 9000:- det vet jag, men vill kolla ifall vi måste betala nu eller när vi kommer dit för återföring. Jag får nog ringa kliniken.
    Vi har ju vår andra IVF i slutet av mars isåfall tror jag som är betald men tänkte att vi gärna vill "skynda" på och göra ett FET imellan som inte alls verkar vara nåt problem. Vi har ju 6 st guldägg i frysen, så varför skulle vi inte välja det? Vet inte om jag förstog vad du menade, men alla fall borde det bli nåt kvar kan man tänka sig och eftersom alla är av samma kvalité så...

Kram till dig!

• Susie

Hej Anlo,

Hoppas du får fina resultat nu! Håller tummarna!

Tyvärr har vi inte de fjuttiga pengarna just nu Känns förjävligt.
    Vi kommer göra vår planerade andra IVF som är betald i slutet av Mars, lyckas inte den så kommer vi gå på våra guldägg för FET har vi just bestämt

• Susie

Turbolina,
    Hej!

Jag VET att det är kört för mej, har ju rejäl mens nu Men alla fall...........hade du det så? Eller bara lättare blödningar och fick ändå plus? Det händer nog inte många, men man hoppas ju och önskar...har TD imorrn...
    Kram!

• Susie

Hej Anlo!
    vi har två landstingsbetalda ivf.....alltså inget frysförsök....det får vi bekosta själva.
    Och eftersom att chansen är större (fast egentligen inte....den statistiken dras ju ner av de ägg som inte klarar sig) så gör vi såklart vårat färska försök först som planerat. Hade vi haft pengarna just nu hade vi sjävklart gjort ett FET i normal cykel nu, men tyvärr inte.

• Susie

Hej Anlo, TACK! Hoppas på fina befruktade ägg för dig nu! När ska du ringa? Vi ringde vid lunch

• Susie

anlo
    Åh, GRATTIS!!!!! Det blir säkert fina resultat imorrn ska du se!
    Vet ju precis vilket lyckorus du är i just nu och längtar så mycket efter att få känna lite hopp igen
    Kram!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen