• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

DjurgårdsRutan: Grattis!!! Härligt med lite positiva nyheter här i tråden, hurra!!

Bonusmamma till ljuvliga lilla Emma.
  • Cahela

Anlo: Dom öppnar för patienter på måndag, antar att dom har planeringsdagar fram tills dess.

• Cahela

anlo24: hm,jag tror faktiskt det för den här månaden. Hoppas allt är bra med dig och att du fick en bra semester, kramar!

• Cahela

pp08: om det inte blir ngt återinförande betalar ni ingenting.

• Cahela

anlo: CvL är mkt restriktiva med två ägg tillbaka. jag har tjatat men det blev nej,nej...synd tycker jag.

• Cahela

embla vännen, jag ska svara dig imorgon. Tänker på dig, kramar!!{#emotions_dlg.flower}

• Cahela

Anlo: Klumpigt sagt av henne när hon inte vet din situation. Om jag vore du skulle jag leta här på forumet efter en HS-tråd och fråga dom som går där vad dom tycker om kliniken.
    Jag som gått både via landstinget och sen privat på linné säger att jag föredrar Linné! Nu gick jag på Ackis i Uppsala så HS kan vara bättre.

• Cahela

myran: det spelar ingen roll med tiden! Lycka till!!

• Cahela

Myran: Jag hoppas sÅÅÅÅ att du får bra svar i em!! Som sagt tre blåsor kan räcka! KRAM KRAM

• Cahela

myran: Ok, grattis till att det blir ÄP, förstår att det kan kännas jobbigt, det är inga lätta grejer det här. KRAM!!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen