Anlo, Skriver bara lite tankar om allt.............
Jag känner verkligen med dig! Även om jag förstår vad du skriver så fattar jag inte heller hur de menar. Förstår inte alls!? Jag tänker såhär.....dina tidigare infrysta var ju högre poäng på, 4-celliga och era % chanser var högre. Detta du gjorde nu, (det är väl färsk eller hur?)det var ju det bästa som valdes ut...alltså övriga som frysts in så kan ju inte dessa vara lika bra som era första infrysta? Konstigt att ala skulle ha delat sig mer än vanligt också....kanske kan det bero på tiden ni fick den här gången! Jag tycker inte du ska oroa dig och ödsla mer tid på det här......MEN jag hade vart likadan! Vi tex, försökte ju fråga om poäng och chans......Första färska fick vi ju Max poäng och 50% chans av "norrnannen"......det lyckades ju inte. Alla våra frysisar, 7st tror jag hade max poäng, och vid vårt frysförsök fick vi samma chans som innan 50% chans och ett topp embryo med 4celler.....Blev ju inte heller något. Tredje försöket var ju färsk...alla embryon max poäng, men fick dock ingen % chans uppskattad. Det som du skriver om form och förhållande till varann........med cellerna. Det jag kände den här gången var att cellerna var exakt runda och placerade med exakt lika stort avstånd i förhållande till varann......det såg helt enkelt mycket mer perfekt ut än de andra två och det tog sig ju. Jag tror bara det är slumpen ändå. Jag tycker du ska invänta ditt färskförsök gumman, snart är det ju din tur! Kram!