Vi på CvL fortsättningen
Nu är det bara 1 dag kvar tills jag börjar spraya!!!!! Skönt att snart vara igång igen!!
Kram Myran
Nu är det bara 1 dag kvar tills jag börjar spraya!!!!! Skönt att snart vara igång igen!!
Kram Myran
hej vänner,
imorse började jag spraya! vet inte riktigt vad jag ska känne inför detta vårt tredje ivf, nervös, hoppfull, orolig. Alla möjliga känslor far runt.
kram M
Tack alla vänner för alla fina, uppmuntrande o värmande ord.
Ha en bra fredagkväll!
Kram M
Susie, så kul att höra av dig här och skönt att allt är väl med dig! Ja, tänk att 3.e gången redan är på G för oss! Tiden flyger verkligen! Lycka till och njut!
kram
Halloj alla, har verkligen känt av sprayen denna gång. Svettningar och uppkörd mage. Har inte känt ngt alls vid de två tidigare gångerna, undrar varför jag gör det nu. Imorgon ska jag äntligen på akupunktur igen, det var innan semestern senast vilken känns som det var en evighet sen. Har dock drukit örtavkok hela sommaren. Hur har ni andra det? kram M
Väntar på att mensen ska infinna sig, är på dag 8 med sprayningen. Har haft lite spottings och svettas på nätterna, puh jag har inget minne att det var så här. Nu är väl enda gången man längtar efter mensen.......Blir väl nästa vecka som jag ska börja med sprutorna, är lite nervös för min man har hjälpt till att fixa med dem vid förra försöket men denna gång kommer han att vara på tjänsteresa. Jag har ju så hög dos (450) så det är många burkar som ska blandas ihop vid varje tillfälle. Men men jag får lov att fixa själv!!! Hur har ni andra det?
Kram på er alla vänner!
hej! igår pratade jag med CvL och fick info om att jag ska börja med sprutorna på torsdag och fick också en en tid för VUL nästa vecka. Så det går framåt.
kram M