Särlan skrev 2010-06-08 15:14:19 följande:
Hej på er!
Hur var det nu med vaggisarna? Jag glömde fråga CvL igår om jag ska trappa ut dem eller bara sluta med dem när inga finns kvar. Jag har ett paket kvar nu som räcker till fredag som ju egentligen var TD. Sen tar det slut. Hur gjorde ni som blivit gravida?
Var jättemodig och bestämde mig för att ringa min barnmorskemottagning idag för att boka inskrivningssamtal. Har bestämt mig för att behandla denna graviditet som om den kommer resultera i en bebis. Varför gå och missunna sig glädjen?, tänkte jag. Fick en tid i juli då jag kommer vara 10+1. Skulle något inträffa kan man bara ringa en tel.svarare och avboka. Men det ska ju inte hända! :)
Idag har tröttheten tagit över och magen är lika svullen som vanligt. Undrar hur länge jag ska se ut som om jag är i fjärde månaden? Tills jag ÄR i fjärde månaden kanske? :P Molvärken fortsätter likaså och brösten ömmar som aldrig förr. Huvaligen vad glad man blir för symtom! :P
/S
Jag hade iof inte vaggisar, men mitt Crinone tog slut dagen innan TD och jag hade då tagit så många som stod i pappret från CvL. Jag tog precis samma mängd/dosering hela tiden.
Varför inte boka tid!! Låter kul!!
Att vara trött känner jag igen. När jag kommer hem från jobbet är jag jättetrött. Jag får dock inte vila då för vi har så mycket på G med att köpa hus.
Jag är i princip lika stor nu som efter ÄP/ET och jag har väl insett att jag kommer se ut som om jag är i fjärde månaden...tills jag är i fjärde månaden!! Ska man våga visa sig i baddräkt?