• Alm

Gym i Uddevalla?

Ska börja träna på sportlife, fick presentkort i julklapp "någon" tycker att jag behöver träna
    Svaret e jag vet inte, men jag kan ju skriva när jag masat mig dit och kört några pass Har i allafall hört att det ska vara bra. Eller varför inte häng med mig, tråkigt att gå själv

• Alm
    Hallonbarn skrev 2010-01-07 13:43:13 följande:
    Finns det inga mer som tränar i Uddevalla?
    Slashasar allihop i denna stad
  • Alm
    Jennifer83 skrev 2010-01-08 14:25:55 följande:
    På sportlife tränar bara väldigt vältränade tjejer och killar som liksom hånflinar åt nykomlingar som inte kan redskapen... :( Elakt men så är det.Jag funderar på Motionshuset jag.
    Ok Det har inte jag hört. Har flera arbetskamrater(vissa otränade o vissa vältränade) som tränar där och de har sagt att det e bra. Förrutom vissa i receptionen som är lite nonchalanta s.a.s
  • Alm

Jag ska köra ett pass på söndag(inte i gymmet utan bodyvive) kan ju meddela er då hur det var.

• Alm

Var och tränade styrketräning där i dag. Var kanonbra, ingen som titta konstigt eller garva
    Blev förvånad att det var så blandat med folk Gamla, unga, tjocka, smala, vältränade, otränade osv. Flera hade bara en urtvättad sladdrig t-shirt typ och shorts medan andra hade  värsta outfiten. Så en salig blandning.
    Kändes mycket bra jag kommer att fortsätta. Var med en arbetskompis så hon visa mig maskinerna osv
    När hon började så var en instruktör med och visade henne runt.
    Hon har tränat förr på motionshuset och tycker att folket där är för "stylade" och "märkvärdiga. Så tummen upp
    Ps avslutade träningen med vattenmassagen Helt ljuvligt.

• Alm

Hur har det gått med *ehum* träningen?

• Alm
    Jennifer83 skrev 2010-01-17 18:48:33 följande:
    Ganska illa för min del. Har ingen ork till nånting just nu... :(
    Nä vad trist Jag ska träna klockan 15.00 i morgon så behöver du stöd, så ropa på mig Fast folk kanske tittar konstigt på dig då om du går in i gymmet och ropar efter Alm Jag heter ju inte det ens en gång ha ha ha.
    Men vi tre kanske ska bestämma en tid och träna ihop (vi e tydligen de enda i Uddevalla som behöver det )
Svar på tråden Gym i Uddevalla?