Inlägg från: Hallonbarn |Visa alla inlägg
  • Hallonbarn

Gym i Uddevalla?

Hej!

Jag vill börja att träna på gym, problemet är att det finns många gym att välja mellan här i Uddevalla. Vet inte vilket jag ska välja och vill inte lägga flera 100 kr på något som inte är bra.

Så vart tränar du?

Vilket ställe tycker du är bra/dåligt?
    Fördelar / nackdelar?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Gym i Uddevalla?
  • Hallonbarn
    Alm skrev 2010-01-06 21:34:31 följande:
    Ska börja träna på sportlife, fick presentkort i julklapp "någon" tycker att jag behöver träna Svaret e jag vet inte, men jag kan ju skriva när jag masat mig dit och kört några pass Har i allafall hört att det ska vara bra. Eller varför inte häng med mig, tråkigt att gå själv
    Vilken julklapp =P Hör gärna av dig när du varit där =) Ja,det är inget skoj att gå själv..bättre att gå två.. inte lika många undanflykter då
  • Hallonbarn

Finns det inga mer som tränar i Uddevalla? {#lang_emotions_wink}

• Hallonbarn
    Alm skrev 2010-01-07 18:11:12 följande:
    Slashasar allihop i denna stad
    Ja, så måste det ju vara Jag vill ju inte vara en slashas så nu måste jag börja träna =P
  • Hallonbarn
    Jennifer83 skrev 2010-01-07 22:10:15 följande:
    Jag har allt tänkt börja gå på gym i Uddevalla nu i år, men vet inte vart jag ska gå (förutom att jag vägrar gå till sportlife!) och dessutom är det ju inte kul att gå själv. Nån som vill gå tillsammans? :D
    ååh nu vill jag höra varför sportlife inte e bra? Vart har du tänkt att börja i stället? Jag går gärna med nån annan till gymmet =)
  • Hallonbarn

Okej, va tråkigt.. då har man ju ingen lust att träna där. Får kolla upp vad motionhuset e för något ställe =P

• Hallonbarn
    Alm skrev 2010-01-08 19:29:17 följande:
    Jag ska köra ett pass på söndag(inte i gymmet utan bodyvive) kan ju meddela er då hur det var.
    Ja, gör det=)
  • Hallonbarn
    Alm skrev 2010-01-11 20:20:45 följande:
    Var och tränade styrketräning där i dag. Var kanonbra, ingen som titta konstigt eller garva Blev förvånad att det var så blandat med folk Gamla, unga, tjocka, smala, vältränade, otränade osv. Flera hade bara en urtvättad sladdrig t-shirt typ och shorts medan andra hade  värsta outfiten. Så en salig blandning. Kändes mycket bra jag kommer att fortsätta. Var med en arbetskompis så hon visa mig maskinerna osv När hon började så var en instruktör med och visade henne runt. Hon har tränat förr på motionshuset och tycker att folket där är för "stylade" och "märkvärdiga. Så tummen upp Ps avslutade träningen med vattenmassagen Helt ljuvligt.
    Okej, det låter ju bra =) Tack för att du skrev här! åhh vattenmassage låter ju inte helt fel!! Det är så man ska avsluta träningen =)
  • Hallonbarn
    Alm skrev 2010-01-16 12:26:35 följande:
    Hur har det gått med *ehum* träningen?
    hehe, jo jag ska överta ett gymkort på sportlife nästa månad. Så då ska jag börja träna=) Är det tänkt... {#lang_emotions_dreamer}
  • Hallonbarn
    Jennifer83 skrev 2010-01-17 18:48:33 följande:
    Ganska illa för min del. Har ingen ork till nånting just nu... :(
    Varför har du ingen ork? Vad är det som e fel?
  • Hallonbarn

Haha, folk kollar nog konstigt om ni ropar efter mig med {#lang_emotions_tongue_out} Jag börjar nästa månad, då jävlar ska jag komma igång med träningen.

Ja du Alm, det verkar som de bara vi tre i Uddevalla som behöver träna, hehe

Så syns på gymet i februari då!

Svar på tråden Gym i Uddevalla?