Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

SmillaMilla skrev 2010-02-14 09:38:41 följande:
    Ja vi har haft den sedan januari här Alla i olika omgångar. eller också är det en ny kräksjuka som kommer nu. Vi trodde först att det var på grund av kolsyrade drycken hon fick i går eller den nya sorten välling, men det kan det inte ha varit.
    Hoppas ni andra klarar er nu bara!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-02-14 17:42:03 följande:
    Är det nån här som har lurvbyxor från molo?Hur lång unge kan man stoppa i ett par 92or utan att det blir knas?
    Vi har lurvbyxorna i 92 till Ella, men de kan man nog säga är för korta egentligen nu (men vi använder dem fortfarande )
    Smala är de också
  • Busbellan
    nikki2006 skrev 2010-02-14 17:48:36 följande:
    ÅHHHHHHHH nova star, farligt fin. men det blir inte så mycket shopping just nu när man fått el räkning på 4700kr
    Oj, ingen kul räkning
    vår var på ca 2300 som vanligt
  • Busbellan
    nikki2006 skrev 2010-02-14 17:51:19 följande:
    Vi hade 2500 förra månaden men denna så har det varit 13 minus och vi var tvungna att sätta på det stora värme systenet för att vi inte skulle frysa. Inte kul alls när man fick räkningen. Vet kanppt hur vi skall klara denna månaden Vi har vårt stora banklån också som vi får var tredje månad på 16000
    Ja, det där banklånet dras var tredje månad här också, men det dras till servicekonto 6000 kr/mån så vi behöver inte tänka på de pengarna direkt
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-02-14 17:54:20 följande:
    De är det nog kört med såna.
    Ja, det är nog det tyvärr. Funderar på om det är nån mening att sälja våra nu, tror ni man får nåt för dem?
  • Busbellan

Vilken storlek tar ni i NS mössorna till era barn?
    Antar att August måste ha L, men räcker M till Ella?

• Busbellan
    nikki2006 skrev 2010-02-14 18:07:21 följande:
    Jag har m till båda mina
    Kom ju på att vi har förra vårens mössor här hemma i både M och L, så det var ju bara att prova
  • Busbellan

Funderar på om man ska ladda prolisten med lite linne idag. Men det betyder ju att jag måste lägga ut shorts också eftersom det är en hel del där som matchar perfekt
    Tror ni det funkar?

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-02-14 18:14:58 följande:
    Hellu girls! Nya NS e ju tokfin!!! Förtjust i den nya rååååsa färgen *mums* Då ska du se VÅR elräkning   Ramla av stolen när jag öppnade den!! Hur tusan kan ni få så lågt???
    Vi har inte särskilt många element på. Kör mest med att elda och luftvärmepumpen, det räcker ganska långt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16