LJ2 skrev 2010-01-10 14:19:40 följande:
jag hade 104 nu i somras åt han, en del 98, men de va små redan då.. han vägrade o lägga undan.. nu måste dom i 98 åka.. ska prova hans 104 närmare sommaren, annars åker de med.. hoppas salgen e i år i maj köpte lite nya sist med..tråkigt med oanvända.. hade med massor sommarkläder som lapparna e kvar på, åt alla 3.. lite tråkigt, men shorts kan de förmodligen ha. så BEHÖVER inte köpa nya.. att jag sen köpte massor knickers e en annan sak längtar nästan till o börja prova shorts o allt.. =)) se vad de behöver nytt.. *troligen inte mycket, eftersom de stannat upp lite i sin växtperiod*men om du hade linnen när han hade 74.. linnen börjar på 92 ju ? hmm.. undra om lillan kommer kunna ha sina 92 linnen i sommar.. ? eller fanns det inte mindre linnen?? poetry tror jag syrran fick i 86? *minns inte stl*
Molos linnen är ju så fina i modellen! Förra sommaren använde vi dem mycket. Sommaren här var kanonvarm och det var soligt jämt. Jag hoppas verkligen på en till lika fin sommar
Fast nu har de ju börjat med dubbelstorlekar på linnena så nu vet jag inte om Ella kan ha dem i sommar. 92 är lite stort ännu, så det är ju risk att 92/98 blir stort..