Buttelina skrev 2010-01-29 17:13:26 följande:
hmm rainsuiten hade jag satt utrop vad du vill ha.. skaloverallen med.. jackorna tycker jag funkar nu med.. tycker alla jag har i minnes går för högt för min smak speciellt regnbågen
Håller med.
Olivers Mamma skrev 2010-01-29 17:25:41 följande:
en till fråga, har PANIK, hur i hela fride får man bort biloljefläckar? har fått två stora fina fläckar på olivers ena skaljacka (polarn) o har kört genom maskin en gång men inte lyckats få bort dem. detta ser jag nu när den ska fotas o säljas.tack söta butte för ditt svar. Får man komma in till dig eller ? :-*
Cykelolja har jag fått bort HELT med galltvål. Å då hade brallorna också tvättats en gång innan. Galltvålen kan också torka in i plagget utan att den lämnar fläckar.
Tasha78 skrev 2010-01-29 16:18:49 följande:
ni som kan detta hur snabbt växer fötterna jag tror jag mätte fötterna till 11cm inte för att jag vet vilken storlek det är men tror ni dom växer mycket mer till sommaren eller klarar man sig på storleken för 11 cm
Jag tror man säger att fötterna växer ca 2 cm per år i den åldern. Så hennes fötter borde ju vara ca 12 cm i sommar och då passar ju en sko med 13,5 cm innermått bäst (vilken stl det nu är på Molo...).