Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Well...jag är alltid på lite danskmöte{#lang_emotions_dreamer} NU däremot måste jag gå och lägga mig! God natt

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-03-11 22:01:09 följande:
    Ska du festa med Max  
    Han ska ju inte med Hade jag pratat på riktigt så hade jag sagt att det funkar ju inte om jag ska supa ner mig! Nu är jag på FL så nu får jag säga att jag ska sakna mina barn och leva a`la städat och då ska jag dricka saft och på sin höjd äta chips! Annars får man fan för det
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-03-11 22:07:50 följande:
    Nu känner jag mig liiiite bortglömd
    Ooops förlåt Du är varmt välkommen att dela mina spritångor
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-03-11 22:10:25 följande:
    Det däremot är jag inte säker på att jag vill göra på länge!
    What? Vågar du påstå att mina ångor är väl koncentrerade{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2010-03-11 22:11:37 följande:
    pratar ni om mej???????????????????????
    Såklart-jag har ju sagt att du ska skaffa dig lite lammkött så att du får dig ett sant nupp
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-03-11 22:12:28 följande:
    Nej nej, här skvallras inget. Vi är ju inga kärringar heller !
    näää aldrig
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-03-11 22:18:04 följande:
    Hade massor av knickers förra sommaren, men de anv aldrig. I sommar blir ju S byxor i 68 perfa knickers till K så då får jag en testsommar till. Så om jag inte anv knickers så kan jag ju sen bara göra mig av med allt .
    Hööru S är faktiskt helt clean i huden..det enda han vill gadda i denna världen är mitt namn och jag vägrar Ungarna ska memorers i min hud men maken vete katten{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-03-11 22:27:00 följande:
    Fast en gång hade han ju skaffat sig en liten en . Har du glömt att du sagt det till mig .
    Nej det var ju jag som hade gjort det S är väldigt duktig på att teckna så han är alldeles för petig för att komma till skott
    Dock pratar han rätt duktigt om att fixa det där skottet
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-03-11 22:45:41 följande:
    Nä, nä, jag är helt säker på att du sa att han hade gjort det. Liksom för att locka dig ifrån datorn . När vill ni leka nästa vecka? Vi kan alla dagar utom den 16 och 19. Nä, nu ska jag sova innan min son hostar sönder sig igen om fem minuter... Stackarn. 3 månader och låter som värsta rökaren .
    Nä nä inte min S-han är alldels för reko för det

Kan gärna leka nästa vecka, ska också sova nu! Krya på sig till sötSvante{#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-03-12 06:38:01 följande:
    Nja, jag ska inte påstå att jag ännu är så sugen på att dricka alkoholhaltiga drycker med Smultron och Stormis igen... Allvarligt så vet jag inte ännu, min planering går inte riktigt så långt fram än. Först ska jag hinna med skidresa och jobbhelg och påsk.
    Men jisses, hur rund blev du under fötterna egentligen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16