Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Busbellan skrev 2010-02-17 16:20:35 följande:
    det blev detta. tröjan har jag kikat på lääänge och tror den blir underbar till de rosa lindex jeansen, och anorak är perfekt som jacka till August eftersom den ofta åker av annars www.ajabajakids.com/default.asp?mode=shop&v=s... www.ajabajakids.com/default.asp?mode=shop&v=s...#
    Åhhhhh så fint!

Jackan är såååå cool skulle gärna ha den till Anton men hittar ingen i rätt stl-
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-02-17 16:31:01 följande:
    Var beställde du från?
    babyshop, två stycken beställningar.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-02-17 17:10:57 följande:
    Söta Svea i BT ja, och det var nog jag som frågade om hon var så glad jämt
    hihi har hört det många gånger. Men hon är faktiskt väldigt glad av sig. Så det är inte många sådana kort man får. Så jag var bara tvungen att lägga in det.
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-17 17:49:46 följande:
    Men jag bara tänkte att dom slits kanske annars... Jag tvättar vanliga kläder ut och in även om utsidan är smutsig, min man har lärt mej att det sliter mindre på kläderna då 
    inte ut o in men i 30 grader.

har ett oanvänt idat regnställ nere i halle, skall jag kolla vad som står på lappen?
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-17 17:56:35 följande:
    Ja tack! Sååå himla dumt att det itne står något på lapparna på plaggen, vem sparar lapparna liksom!?
    Står i lappen i kragen. 30 grader. Ej torktumlare

Rosa med katter, men det kanske är samma på alla.
  • SmillaMilla
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-02-17 20:37:02 följande:
    Uppåt, runt mitten av landet. -) Alldeles för få danskpersoner bor i min del av landet, vet bara Bubblan som bor inom hyfsat nära avstånd...
    Okej, men då kanske du är med på en stockholms träff i vår
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16