Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

RååSa BuBBlan skrev 2010-03-26 14:48:38 följande:
    Vad sitter du på för storlekar då?
    jag har inte så mkt just nu sålde det mesta på T i januari. Men det jag har är väl typ 80...
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-26 15:01:40 följande:
    Men 80 borde väl funka att få sålt
    jo men jag vet inte vad jag har.. tycker det var mest T kläder.. får kolla och kanske fota lite...

Då kanske man kan lägga upp sånt man inte vet om man ska sälja eller inte med... *funderar* Har ju ett par jeans som jag har svårt att bestämma om de ska säljas eller inte, men om man får rätt bud så kanske jag kan fundera på det... {#lang_emotions_dreamer} Det kostar ju inget att ha en annons uppe....
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-26 15:06:25 följande:
    Eller hur! Bara sätta det du absolut kan tänka dig lägst eller skriva att du enbart säljer dem för ett bra bud
    Ja exakt.. men nu fick jag lite separationsångest med dem... {#lang_emotions_dreamer}
    Får nog gå igenom T påsen och kolla igen. Det här känns ju lite smidigare med då det inte passar att lägga upp massor på T till aprils slut då bebis kommer i början av maj, kommer ju inte kunna skicka saker om jag får försena betalningar...
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-03-26 20:55:37 följande:
    Att vi inte kommit på att sälja och köpa på fb innan , funkar ju hur bra som helst Inget mer tradera
    Det som inte blir sålt på fb åker ut på T sedan.
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-03-27 19:20:27 följande:
    God kväll!Eller ja,särskilt god är den väl inte..Min lilla stumpa är såå sjuk Febertopp och rinnande näsa,så hes så att det bara väser om henne när hon är ledsen.Fy vad hemskt att inte jag kan ta det istället för he
    {#lang_emotions_frown}
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-03-28 19:27:23 följande:
    Ja massa fint. Men är lite feg att buda, tänk om man budar för lite. Blir man utesluten från gänget då
    tycker det är lika svårt att sätta ett pris, tänk om de tycker att man vill ha för mycket lixom..
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2010-03-28 19:31:23 följande:
    tycker det är lika svårt att sätta ett pris, tänk om de tycker att man vill ha för mycket lixom..
    åh jag som skulle fotat nått mer idag och lagt upp men...... *hmm* men det funkar nog vilken dag som helst nu iof att lägga upp
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-03-28 19:35:54 följande:
    ja, det är skitsvårt
    ja.... *uscha*
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-03-28 19:37:13 följande:
    ja o fördelen är ju att man inte heller måste vänta tills kvällen. Perfekt.
    exakt!
  • Kristyr

och man kan lägga upp kort då och då med...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16