Ja men det var bara denna månaden i och med el räkning och ett stort hus lån vi har fått lagt om och nu betalar var 3:dje månad + alla vanliga räkningar. I vanliga fall har vi ca 16000 tillsammans och det går hur bra som helst, lite undantag denna månaden
jahhaaaa men det var ju en annan sak fyyy vilket tråk månad för er
Butte ja verkligen. Annars betalar vi 2500 på huset och denna månaden blev det plötsligt 13500. Vi hade inte riktigt räknat med att det skulle bli så mycket. Kommer lägga undan mer de andra månaderna i fortsättningen.
Smultronhjärta skrev 2010-02-21 19:35:03 följande:
Underbart fin! Får se om lilla damen tycker det också,hon föredrar Katvigs så den har jag köpt två av Shit,nu kom jag på en sak..Butte pengar på väg nu!F`låt att jag är såå virrig
haha IIIINGEN fara
Pepper79 skrev 2010-02-21 19:37:39 följande:
Men den skulle jag bara ha!!!! har ju väntat på den ett bra tag. vi kanske kommer slåss om fler saker ikväll
Ronja: Wow, vad snygga kläder Nova star och snygga lappbyxor oxå. Jag har inte hunnit kolla om godis byxor blev bra i stl än..Tjolla: Vilken söt liten Lia och väldigt härlig syskonbild..Butte: Söta I som ska på kalas. Hon ser verkligen glad ut!