Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Silverhaj76 skrev 2010-01-28 22:26:32 följande:
    Tänkte på Victoria Jacka/väst. Ser lite kort ut på bilden, men sen vet man ju inte vilken storlek de har fotat.Hm, har du alla märkes jackor? Själv har jag bara provat PO.P men sugen på nåt tuffare!Vad  brukar du ha för byxor till din afina jackor?
    De här jackorna är fina med.
    P1120499.JPG
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Silverhaj76 skrev 2010-01-28 22:33:42 följande:
    www.luckylittleme.se/product.asp?product=2779...Det är den jackan jag tänkte på.Gud vad snygga kläder!!! Tack för att du ville visa bilden!Min tjej är 117 idag, tänkte att jackan i 128 borde väl passa nästa år?
    Ja det var den jag hittade!
    Ja det borde funka.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2010-01-28 22:43:12 följande:
    Haha hur fick hon till det liksom?? Ja vi gillar Noomi Eller Nåmi, för enkelhetens skull.
    Nåmi å var ju stencoolt!
  • lillronya
    lillronya skrev 2010-01-28 22:44:48 följande:
    Nåmi å var ju stencoolt!
    Glömde ett "med" där...
  • lillronya
    mortillsju skrev 2010-01-28 22:42:16 följande:
    Röstar för Noomi, namne med min 17-åring Naomi då Fast min Naomi kallas ofta för just Noomi eller Nomsan (ja förrutom hennes ridlärare som inte kunde lära sig hennes namn och kallar henne Hugin, så det heter hon i stallet )
    Vad heter dina barn? Så kul att se vad folk väljer för namn.
    Om du vill skriva det här?
  • lillronya
    mortillsju skrev 2010-01-28 22:47:45 följande:
    Mina heter....i fallande ordning LovisaHannesDavidNaomiAronMalteSaga
    Fina val!
    Ett av de har funnits på våra listor.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2010-01-28 22:50:55 följande:
    Finns mkt att välja på där Jag gillar Malte! Men det avskyr sambon. Å så har jag ju min favorit, Majken, som hon aaaaldrig kommer få heta för sambon. Jag hoppas fortfarande att han ska ändra sig när han ser henne, men det kommer inte hända
    Å jag hoppas också att han ändrar sej!!
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-01-28 22:54:40 följande:
    Tjolla - Nåmi tycker jag var jättefint Här kallar folk vår lilla Mateo för Teo hela tiden men det gör inget, det är gulligt o passar honom rätt bra så jag har också börjat säga det nu. Vår lilla Teo Ingen har någonsin hört namnet Mateo så det känns ju ändå ganska speciellt. men för mig är det kopplat till en busunge i södra Italien som drev mig till vansinne som hans barnflicka Så jag ser liksom vår lilla gosse som en riktig busunge á la emil i lönneberga om sisådär 3år eftersom jag har den erfarenheten av en Mateo  
    Mateo var ett av mina favoritnamn när vi fick Emilio, men mannen tvärvägrade.
    Det är bara så fint!
    Valet var till sist mellan Goliat och Emilio.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2010-01-28 22:53:34 följande:
    Han säger att det är det fulaste namn han nånsin hört... Så chansen är nog... Ganska liten
    Vad dumt! Det är ju jättefint!
    Zvartaliljan skrev 2010-01-28 22:58:45 följande:
    och här stod ju valet mellan Mateo och Emilio Jag får erkänna att jag velar lite fortfarande men han känns mest som en Mateo
    Vad roligt!
    Det är så svårt när man velar.
  • lillronya
    Bybo1 skrev 2010-01-28 23:03:19 följande:
    Namnn är inte lätt, ville själv sätta Aston när pojken föddes med alla protesterade vilt så det blev Arvid som jag ville ha för 16 år sen när dottern föddes. Nu är han fyra år och ibland ångrar jag att jag inte stod på mig mer
    Så känner jag med. Emilio passar bra i sitt namn, men nog hade han kunnat heta Goliat?
    Nu finns det ju en djupare bakgrund att han till sist fick sitt namn, men som du säger, ibland ångrar man lite.
    Aston är coolt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16