Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Zvartaliljan skrev 2010-03-22 21:48:52 följande:
    har du sett mitt mail??
    Näe,  inte fått ngt från dig {#lang_emotions_undecided} 
  • Fantastiska Skatt
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-26 12:01:03 följande:
    Ohja, ombyten behövs! Här kollar inte ens sambon i garderoben längre, han suckar bara. Det som ska hänga i hallen i vår är detta: 10 Molofleece, Gneisfleece, 5 Molosoftshell + en annan softshell, 8-10 skaljackor från PoP, våroverall, x antal överdragsbyxor och säkert något mer...Jag MÅSTE bygga ut våran hall snarast!
    {#lang_emotions_surprised} Du vet att du bara har två barn som ska kläs va?
  • Fantastiska Skatt
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-26 13:41:59 följande:
    VA?! Bara två? Kan inte vara möjligt, dom låter ju som minst fyra stycken och då är dessa utekläder inte för många. *bestämmer*
  • Fantastiska Skatt
    Milliz skrev 2010-03-26 14:21:11 följande:
    Nu har jag visst shoppat ett linne med vägmärken Det dök ju upp ett nytt på fb och det kunde jag ju inte motstå
    Nämen Hej, är det du
    Oliwer vägrar linnen, skriker hysteriskt över att det inte är någon ärm på tröjan som går att dra ner {#lang_emotions_dreamer}

Så vi hoppas den får ett trevligare bemötande hos er
  • Fantastiska Skatt
    Helle skrev 2010-03-26 16:07:39 följande:
    Hej hej!  Nu har vi tagit helg här Jag ska vara ensam med barnen då mannen ska ut med kompisar ikväll så då lär jag väl bli hängande här Många namn dyker upp som förslag till vänner på FB som är vänner med många av er, men jag vet ju inte vilka ni är Vi borde ha en lista med namn och alias i en "låst" blogg kanske, så man kan få sig ett hum om vem som är vem
    Man kan ju lägga till en hälsning i sin vänförfrågan - skriv era FL alias som hälsning så vi förvirrade själar hänger med
  • Fantastiska Skatt
    1 och 1 är 3 skrev 2010-03-26 16:54:53 följande:
    Hej tjejer!Äntligen hemma efter ytterliggare en tuff jobb vecka... SNART hoppas jag de blir lugnare... I morgon står däckbyte på schemat här och på söndag ska T på sitt första barnkalas, hos sin kusin. En liten fråga till er experter... T har en rod lurv med lila kanter, den flockar sej MASSOR! Ungen ser knappt klok ut... har inte använt den innan men idag hade hon overallen på dagis och hela hon är helt rödflockig. Men sen vill jag ju ogärna tvätta den, dom e ju inte alls lika goa efter tvätt... Brukar dom flicka sej en massa?
    Jag har inte haft problem med någon av Oliwers men andra har haft och sagt att det blir mycket bättre efter tvätt
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2010-03-27 09:14:02 följande:
    Nä nu har jag beslutsångest, vilken body är finast, prästkragar, kaniner eller kycklingarna?
    Av prästkragar och kaniner tycker jag det inte spelar någon roll vilken du väljer, både är lika superfina! Präskragarna väger över liiiite lite mer till en så pass liten tös tycker jag nog
    Av alternativen går kycklingarna helt bort
    SmillaMilla skrev 2010-03-27 10:14:13 följande:
    Ahhh tack! Sååå fina ju! Hjort har jag aldrig haft, är de ok?Hur går det där hemma i dag?
    Har bara haft bodys i Hjort, gillar kvalitén!
    Zvartaliljan skrev 2010-03-27 10:15:17 följande:
    *suck* nu har jag lyckats få i Maia en halv macka...det är allt hon ätit sen frukost igår.Bajsat ner sig tre gånger idag nu, senaste gången fick det bli duschen.Men vad allt känns lättare bara man tänker på Lova...
    Hon äter nog ikapp sig närmage och humör är i balans igen {#lang_emotions_heart}

Ja fy vad jag instämmer!
    Har mått riktigt jäkla pissigt ett tag och vill bara pausa livet en stund, en liten tanke på Lova så undrar man hur man ens kan beklaga sig ....
  • Fantastiska Skatt

Lillronya --- Hur är Gekås skalkläder i strl? vilken strl i jacka o overall tror du jag behöver till Oliwer? Han drar 1-2str större än E tror jag.

Syrran ska dit ....
    Djungeltrumman gick om att det var dags att föda - men knäppisen har inte riktigt tid, hon ska till Ullared och shoppa lite innan bebis kommer {#lang_emotions_cool} 
    Hoppas att det bara är förvärkar som hon tror så det inte blir en "hoppsan, jag födde i Gekås provhytt"

• Fantastiska Skatt
    Kristyr skrev 2010-03-29 16:45:53 följande:
    vilken våghals och ger sig ut och shoppar.....
    Våghals - nej, Knäpphals - ja
    Slemmisen har ju liksom också gått "Nej , jag ska till Ullared o handla lite"
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16