• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Annamamma 83 skrev 2010-01-23 16:09:07 följande:
    Någon som vet någon sida som har stort utbud av ej sikke lej?Är flera tröjor från de märket ja vill ha, och de är ju så tråkigt när inte alla finns på samma ställe, blir så mkt fraktkostnad..
    Tror inte att det fins någon webshop med mkt ESL..det märket har tyvärr ej sålt så bra i Sverige trots deras fina kvalité..
  • maugu

Hej tråden!

Vi är förkylda och då har jag passat på att göra en MOLO-webshops lista i min blogg..endast svenska dock..tar tacksamt emot om det är någon jag missat..tycker det är behändigt att ha dem upplagda så kan man enkelt gå in och kolla

• maugu
    Smultronhjärta skrev 2010-01-26 14:41:02 följande:
    *knackar på*Kikar gärna på listan
    Bloggen är öppen för  alla..

Kopiera listan om ni vill..jag blev tokig på att inte ha koll-vill ju inte missa något

Ok,en engelsk shop smög sig med men de är så himla trevliga och bra på ziggys..
  • maugu
    Milliz skrev 2010-01-26 14:44:04 följande:
    Jag knackar också på Jag såg just att jag inte kommer in hos dig
    Ok-nu fattar jag..min blogg finns i mina inlägg längst ner..jag släpper in dig milliz till mina bilder..
  • maugu
    Smultronhjärta skrev 2010-01-26 14:48:22 följande:
    Haha..missade din sidfot Men jag knackar ändå på dörren till din sida för där kom jag inte in
    Trodde du fanns i min adressbok..hrmm..släpper in dig..
  • maugu

God morgon!

Smilla;hoppas du slipper..

Tasha;usch,det är inte kul  när det händer..Livia for ur soffan i somras och bröt nyckelbenet..det går så attans fort från det att man tittar på dem tills de rullar ner..Skönt att det inte var värre..

Kanske jag missat;men Mysgrodan säljer inte MOLO mera?!

• maugu
    Tjollabolla skrev 2010-01-28 09:23:08 följande:
    Nån som vet om Pilutta är snabba på att skicka?? *vill ha post!*
    Vad har du beställt?

Japp-det verkar som om Mysgrodan är på väg att lägga ner..räknade de shopar jag lagt upp som länk i bloggen-21 st med Molo men sedan slåss ju  övriga webshopar oxå om kunderna..

Tror inte tråden lyckas ge god ekonomi till alla shopar även om  man kan tro det ibland För att kunna försörja sig som shop så måste man upp i stor volym och då måste man ha goda banklån och stor kundlista..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16