Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

ängeln83 skrev 2010-03-07 10:22:57 följande:
    Ha ha, eru dålig? För mycket intag av alkoholhaltig dryck kanske?
    Kanske lite Om jag bara hade låtit bli sista Minttun runt två-halv tre eller vad klockan var så hade jag nog mått liiite bättre iaf{#lang_emotions_cool}

För att sluta tycka synd om mig själv så tog jag köp nu nyss,får hoppas att liten Lova kan ha den i typ augusti
    www.tradera.com/MOLO-BODYSUIT-STL-80-HELT-NY-auktion_302756_108605058
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2010-03-07 10:35:48 följande:
    Haha jag har provat den i 74 på Milla och den kommer hon absolut kunna ha till sommaren. Tycker de är stoora
    Oj då Jag kunde inte låta bli så man får hoppas att den funkar iaf mot sensommarn, å andra sidan så är vi nästan på stl 74 snart. Lova har börjat använda 74orna på suitsen från Småfolk och Katvig.
  • Smultronhjärta
    MammaT skrev 2010-03-07 10:39:00 följande:
    smultron har dom leksaksmat på gekås
    Japp-kommer inte ihåg pris just nu men de har stora och små förpackningar. Även en liten blå kundvagn full med mat och konserver för 119:-
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2010-03-07 10:41:20 följande:
    Ja men sen eftersom att den är kortärmad och kortbent så gör det ju inget om den är lite hängig i grenen Blir nog bra! Ja, Milla har ju 74 fortfarande. Tycker hon haft det i en evighet nu
    Någon gång växer hon ju i den så om inte annat får den va pyjamas, fortsätter iofs Lova på inslagen bana så lär hon nog fylla ut denna i lagom tid

På tal om sommar, jag har ju börjat förköpa mig på klänningar(också) och denna är bedårande söt
    gnuttis.se/index.php&cPath=79_81&products_id=749
  • Smultronhjärta
    MammaT skrev 2010-03-07 10:41:12 följande:
    perfekt ska be mamma handla behöver mer mat till nya köket
    Tror även att dottern din lär gilla en kundvagn i sin storlek-den brukar vara poppis
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-03-07 10:52:33 följande:
    Godmorgon...har precis släpat mig ur sängen. Mamma har tagit hand om barnen nu på morgonen så jag fick sova lite. Mateo o jag har hostat ikapp hela natten, väckt varandra om vartannat hela tiden. Smultron- inboxa hur det blev med den där åkpåsen o om den funkade i PT-vagnen. Någon som vet vart jag kan hitta den där småfolkklänningen som quiet thoughts köpt till lova?? Finns bild i hennes blogg. Jag vill ju helst köpa den från en svensk shop.
    Jag kollar det under dagen och inboxar ikväll. Glömmer jag så påminn mig
  • Smultronhjärta
    Annaluskan skrev 2010-03-07 16:04:08 följande:
    Hejhej! Mitt första inlägg i den här tråden. Hörni... jag köpte i fjol ett par pärlplatteskor till min lilla i storlek 23, sneakermodellen... Nu har jag satt ut dem på tradera med stoooor sorg i hjärtat och jag bara MÅSTE få tag på ett par nya! Finns dom kvar att köpa någonstans, helst på internet? Och om lillan har storlek 24 just nu, tror ni jag kan köpa 25 möjligen? Jag hittade dessa skor i Visby när jag var där så jag kan som inte gå och kika i den affären igen för vi bor i Skellefteå, och här i stan finns ingenting i barnklädesaffärsväg ju... *surar* Någon som kan hjälpa mig? Dom är ju bara SÅ fina!
    Hej!

Det kommer inga pärlplattor i sneakermodell dock fiiina prästkragar. Men pärlplattorna finns i ballerinamodell

www.luckylittleme.se/group.asp
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16