Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Vi har en Merida i barnstorlek till Max, iofs har han ännu inte börjat använda den men de har cyklar i flera tumstorlekar och i skaplig prisklass

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-04 19:40:05 följande:
    Om jag säljer en tröja för 199.- på T kan de då stämma att dom ska ha 15 spänn??
    Japp- 160=15 kr i avgift såvida du inte har andra tillägg i auktionen etc
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2010-03-04 20:30:43 följande:
    BLÄÄÄ
    HKLÖÖ heter det ju Grattis

btw..jag lämnar in ditt paket imorgon, vi har febertopp pga vaccinering här sedan ett par dagar så jag har inte gjort mkt mer än vyssat och kramat i dagarna tu..
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-03-05 15:30:23 följande:
    Fråga S om du får bunkra
    Inte lönt..jag får ju knappt bunkra 86
  • Smultronhjärta

Visst kan jag kalla detta för åkpåse? Jag vet inte vad jag ska kalla det annars
    Den har hål i ryggen för sele och man kan ta av ärmar samt knäppa upp nederdeln så att den blir kortare
    http://www.familjeliv.se/hem/smultronhjarta/gallery/phpyopret.jpg

• Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-03-05 18:56:07 följande:
    ska den säljas?
    Möjligt Dessutom är liten Mololurv på G men jag antar att du har insett att den är tjejig{#lang_emotions_dreamer}
    MejaKiZnic skrev 2010-03-05 18:59:10 följande:
    Vad fin, klart en liten åkpåse enligt mig
    Bra- då är jag inte helt snurrig
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-03-05 19:05:44 följande:
    Hit med båda två bara Fast han redan har typ 4 overaller i 56 eller du tycker den är jättetjejig eller? Jag tycker ju den turkosa färgen är så fiiiin, kanske finns någon pojkig mössa jag kan matcha med Hur stor är småfolken? När passade den lova??
    Har du redan 4 i 56 så behöver du inte denna för den är enligt mig bra tjejig och svår att matcha eftersom kanterna är rååsa och tassarna orange..

Småfolken är i stl 74/80 och sprillans ny därför är den dyyyr Ligger för tillfället i min prolist med ett köp-nu på 419kr
  • Smultronhjärta
    MejaKiZnic skrev 2010-03-05 19:20:41 följande:
    Hade lätt köpt den på köp-nu, tror till och med du kan få mer för den faktiskt. Underbar och ovanlig
    Hoppsan, då kanske jag ska köra 499 istället då Den är superfin men vi har en ny rosa lurvoverall i samma storlek så jag får inse att det är mest rååsa som gäller här
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16