Greksmurfen skrev 2010-03-17 08:47:11 följande:
hmmmmmmmmmm tror allt att det är en liten tjej där inne ;).... det e ju det som e så svårt å skiljas...tänk att man kan ha sådan seperationsångest över barnkläder HAHAHA ja vi e ett konstigt gäng.... förstår inte vad dagis får ifrån att maxen har mkt kläder ...... byter iof var dag.. men det e ju så skoj å få klä upp han =)..min lilla dock maxen har ni ett till UL??vi får inte det här i vanliga fall men jag kommer ha en kollai v 37 så allt e ok iochmed att maxen var tagen efter förlossningen etc.. men funderar ändå på ett 3D =P....
men byter inte alla barn kläder varje dag?!
Ist borde ju typ alla barn har lika mycket kläder? Ett ombyte om dagen eller tvättar folk varje dag?
Får se vad det blir för kläder hemma när det är dagisdax... usch vill inte köpa hm och lindexkläder..
Nej det blir nog inget mer UL skulle jag tro. Näe ska inte veta vad det är förrän den är ute...*tjohoo* så spännande. Även om min nyfikenhet har börjar lägga sig lite (kanske)
Jag tycker min mage är "snyggare" denna gång än förra... Med sonen tyckte jag den såg ut som en degsak hela tiden nu har den lite mer former, den ser inte lika degig ut...