Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Mawe123 skrev 2010-02-26 07:59:30 följande:
    Kanske fanns inte våra grejer då.. vad shoppade du?
    En himla massa Jag hoppas att hon tar det i ordning annars blir man ju lite sur{#lang_emotions_undecided}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-02-26 08:44:30 följande:
    JAg fick mitt OK-mail strax efter tio igår. nr 960...
    Lilla Ego 07 skrev 2010-02-26 08:43:44 följande:
    Ser att ni pratar ´mylittleztore. Mina grejor fanns. Dock hade jag typ bara beställt katvig i rätt små storlekar typ leggings och några bodies. Mitt mejl vad jag skulle betala låg i skräpposten. Vet att hennes mejl har kommit dit förut ibland. Så kolla där om ni inte fått något mejl.
    Men alltså..Nu har jag mailat och frågat, jag antar nämligen att du och jag JsN har beställt samma storlek på miniappletröjan där..
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2010-02-26 08:58:00 följande:
    ja det hoppas jag verkligen att hon gör. annars blir jag också lite sur. Men konstigt att de som har senare ordernr än en själv har fått slutlig bekräftelse
    Jag ska inte börja reta upp mig ännu men jag håller med om att det verkar som om hon har börjat beta av mailen efter senaste inkomna istället för tvärtom{#lang_emotions_undecided}
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-02-26 09:02:13 följande:
    Det låter väl troligt, (98) men då kan det ju vara jämt med regnbågströjan norpade framför ögonen på mig. Om du inte också får alltså.
    Så sant Men om det nu är så, så kommer jag att strunta i hela min order faktiskt
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-02-26 09:13:51 följande:
    gomorn=) idag kl 11.00 bär det av till RUL =) weeeeeeeeeeee.....nu ska vi få se vår lilla bebbe för första gången=) å det måste firas med lite shopping va?=P hur är det på my little ztore.. när man tar 3 så får man den billigaste gratis men om man ex tar 6 plagg gör dem som på lindex ex att de parar ihop 3 med någorlunda samma pris å tar där den billigaste?.. ex man tar 3 par strumpor så får man ett par gratis och tar tre suits så får man en gratis där ... eller skulle det blivit så att man av hela det här paketet bara skulle få två par strumpor gratis?? ngn som vet?
    Myyyys{#lang_emotions_sunny}
    mysungarna skrev 2010-02-26 09:16:22 följande:
    hej gumman .kom filten igår?
    Nope-ingen filt men vädret sinkar säkerligen lite
    Mawe123 skrev 2010-02-26 09:20:24 följande:
    Åh jag börjar också irritera mig, nu när jag läser att fler är i min sits.. Ni som fått betalningsinfo vilket ordernr har ni? Vi som inte fått, vilket ordernr? Jag har 950
    Jag har inte fått ngt-order 948...
    Stormis skrev 2010-02-26 09:21:04 följande:
    Förra gången hon hade t3b2 så beställde jag 6 plagg och frågade då om man fick de två billigaste eller om de parades ihop mest fördelaktigt för kunden, men de var de 2 billigaste. Vilket för mig innebar två mössor så då tog jag bort 3 plagg istället. Kul med RUL!!
    Jaha..verkar som om jag sparade mina pengar där{#lang_emotions_undecided}
  • Smultronhjärta
    snigelinan skrev 2010-02-26 09:37:29 följande:
    Alltså. Jag tror att hon har noll koll på MLZ. Jag beställde utan att läsa ordentligt, dvs innan kl 19. Mailade henne om det senare, men la sen en order igen. Det var exakt samma plagg. Två av dessa plagg fanns bara kvar i en strl, den jag tog. Nu hade jag fått mail som låg i skräpposten. Först ett mail med en summa på beställningen som las för tidigt. Sen hade hon skickat ett till med ny summa, eftersom det var två beställningar (som var identiska). Känns inte så troligt att hon har två ex kvar av båda dessa plagg som bara fanns kvar i en strl..
    Haha..det låter ju lovande detta...*not*Tror att jag kan räkna min order där som körd så nu ska jag beställa fina pink/lemon randen från Katvig istället{#lang_emotions_tongue_out}. Återkommer dock inte till MLZ fler ggr
  • Smultronhjärta
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-02-26 09:52:48 följande:
    Tror mitt är ganska kört också, även om någon enstaka sak finns så hoppar jag nog ordern, ville ju ha alla mina saker- en hel del som skulle matchas...
    Pepper79 skrev 2010-02-26 09:50:01 följande:
    Känns som om mina chanser är noll nu att få det jag beställt . Ingen hit direkt, men vi får väl se när jag får mail från MLZ....
    JsN skrev 2010-02-26 09:44:38 följande:
    Nä, men det lär ju gälla även oss som fått det vi beställt denna vändan, för hur stor är sannolikheten att man har tur nästa gång också?
    Man ska nog hålla sig till de som har automatiskt lagersaldo iaf{#lang_emotions_dreamer} Jag lider inte såå mycket utan surfar istället vidare till en shop som jag litar på och "förvaltar" mina pengar där istället
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-02-26 10:10:25 följande:
    Förvalta dem på ett nytt Katvifplagg till fullpris . Inte bästa spartipset direkt. Men så fiiiint!!! Vad blev det för dopklänning förresten?
    Jojo men den blir ju nästan billig jämfört med summan jag hade tänkt lägga hos MLZ

Dopklänningen blev en från Lindex av alla ställen(antar att vi menar klänningen som hon kommer att ha efteråt-annars är det en VIT lång särk )
    Maxens födelsedagskläder blir NS och Pop så inte det minsta danskt på något barn...
  • Smultronhjärta

Nu fick jag svar om att hon redan har mailat mig(har inte fått något) Sen stämmer inte den sammanräknade summan öht, inte ens om hon drar de billigaste totalt sett.

• Smultronhjärta
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-02-26 11:41:40 följande:
    Har inte hängt med, men beställde du sent och fick alla dina varor eller? Vad hade du för slutnummer på din order då?
    Jag har ordernr 948 och hon skrev att hon visst hade mailat mig men det mailet har inte hittat fram så kanske har även ditt bekräftelsemail kommit på villovägar?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16