Greksmurfen skrev 2010-02-26 09:13:51 följande:
gomorn=) idag kl 11.00 bär det av till RUL =) weeeeeeeeeeee.....nu ska vi få se vår lilla bebbe för första gången=) å det måste firas med lite shopping va?=P hur är det på my little ztore.. när man tar 3 så får man den billigaste gratis men om man ex tar 6 plagg gör dem som på lindex ex att de parar ihop 3 med någorlunda samma pris å tar där den billigaste?.. ex man tar 3 par strumpor så får man ett par gratis och tar tre suits så får man en gratis där ... eller skulle det blivit så att man av hela det här paketet bara skulle få två par strumpor gratis?? ngn som vet?
Myyyys
mysungarna skrev 2010-02-26 09:16:22 följande:
hej gumman .kom filten igår?
Nope-ingen filt men vädret sinkar säkerligen lite
Mawe123 skrev 2010-02-26 09:20:24 följande:
Åh jag börjar också irritera mig, nu när jag läser att fler är i min sits.. Ni som fått betalningsinfo vilket ordernr har ni? Vi som inte fått, vilket ordernr? Jag har 950
Jag har inte fått ngt-order 948...
Stormis skrev 2010-02-26 09:21:04 följande:
Förra gången hon hade t3b2 så beställde jag 6 plagg och frågade då om man fick de två billigaste eller om de parades ihop mest fördelaktigt för kunden, men de var de 2 billigaste. Vilket för mig innebar två mössor så då tog jag bort 3 plagg istället. Kul med RUL!!
Jaha..verkar som om jag sparade mina pengar där