Vi som shoppar danska barnkläder del 16
Nuuu vet jag äntligen varför man har stora barnet på dagis när man är föräldraledig! Det är för att hinna byta alla bajsblöjor på bebisen! Lia har nog avverkat 6 stycken nu på 1½ timma
Nuuu vet jag äntligen varför man har stora barnet på dagis när man är föräldraledig! Det är för att hinna byta alla bajsblöjor på bebisen! Lia har nog avverkat 6 stycken nu på 1½ timma
Godmorgon! Uhh vad jag fått sova lite inatt. Å så är jag dunderförkyld och lite febrig uppe på det, inget kul... Har fått Milo till dagis men Lia är alltid vaken dom timmarna han är där (8-11) så nån sömn lär det inte bli. *klagar lite*
Åhh fick massa fin post igår men allt var ju såå stort. Så trååååkigt! Jag är så trött på allt hon har 56, det var inte många kläder så jag får tvätta hela tiden. Samtidigt är det ju inte lönt att köpa 56 när hon är 57-58 lång! Moment 22 . Liiite besviken blev jag på Katvigs rosa/gula, för det var ju exakt samma rosa/gula som Molos gamla och den har vi ju...
Fick hem denna underbara mössan igår med
http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=39690
GIGANTISK! Storlek 1 står att det är 0-3 månader. Eller hur! När Milo tryckte den på sig täckte den hans öron! SJUKT! Så besviken blev jag, jag trodde jag hade hittat den perfekta babymössan. Hon lär väl kunna ha den nästa vår.
Nån som har tips på nån bra babymössa? Har ju en del hjälmmössor, men skulle vilja ha nån utan snörning...
Kik Kid är ju så varma, hon har en från dom, men den känns lite väl nu, framförallt nere i vagnen liksom... Jag mailade faktiskt LLM och frågade om det inte var fel på min mössa, för så stor är ju helt sjukt...
Helle: Ska spana in dom!! Jo sambon kommer faktiskt hem ikväll, tack o lov!