Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

nikki2006 skrev 2010-02-16 09:16:35 följande:
    Låter supersnyggt men vilket pris kommer det vara, de är ju såååå dyra numera
    men dom skulle visst inte vara såå dyra. typ 250-350.. om jag minns rätt {#lang_emotions_dreamer}

sööööta barnen i bildis
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2010-02-16 09:17:13 följande:
    hi hi så bra koll ha jag inte men visst hade det varit fint med rosa skosula???
    jaaaa och vit botten på skorna med massa små stars i olika färger då hade jag köpt dom till bella
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2010-02-16 09:18:52 följande:
    Första gången jag skulle ha körkort så blev nilden skitful så ajg längtade till nästa bild. Nu vill jag inte byta ut denna bilden för nu väger jag ju 15kg mer än innan så denna kommer INTE bli bra
    gumman du är FIN {#lang_emotions_sunny}
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2010-02-16 09:20:06 följande:
    Vit botten tror jag det är Skulle du inte lägga ut auktioner häromdagen, jag har kollat varje dag men ser inget. Eller allt gick på köp nu direkt
    haha joo men jag blev lite lat haha. oooorkade inte tänkte lägga in bilder här på fl.. idag typ nu snart. kanske är det nån som nappar här så slipper denna latmasken lägga ut
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2010-02-16 09:21:43 följande:
    Men det är ju helt okej. tack vännenMycket från meandi passar såååå himla bra men molos nya leggings. Den limegröna tunikan tex passar super med pärlplattor och nya regnbågen
    jaa den limegröna är såå fin!! men jag retar mig på att dom satt en geisha där
    nikki2006 skrev 2010-02-16 09:22:32 följande:
    ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHTACK
    nikki2006 skrev 2010-02-16 09:24:23 följande:
    LEDIG IDAG SÅ JAG FUNDERAR PÅ ATT SLÄNGA UT LITE TILL PÅ T. tYVÄRR SÅ GÅR EN DEL AV TRADERA PENGARNA DENNA MÅNADEN TILL DEN HEMSKA EL RÄKNINGEN oj caps lock.Så då får ajg slänga ut mer om jag vill shoppa lite med
    haha bra taktik hade du en hemsk elräkning?? inte bara vi då!! på stuga (där vi har ett litet element på) och lgh så hade vi 1900 i elräkning på EN månad {#lang_emotions_undecided}
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2010-02-16 09:26:16 följande:
    Ja lite sämre med tid har du väl nu när du pluggar med. Hur går det med plugget och viktminskningen???
    viktminskning jag är både lat och har ingen karaktär HAHAHA

pluggandet går bra
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-02-16 09:27:31 följande:
    mmm plugga va det idag va=P....vårdvetenskap står på schemat polit och beck boken vägde 10 kg mer på detta kortet....=)än mitt första ...men på det första var ja ju 18=P.....man e så fin som man känner sig... känner man sig fin då blir man fin på kortet=)....gäller att vara nöjd som man är..kram på dej gumman..
    mmm polit o beck har jag med. vetenskapliga teorier fattar inget
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2010-02-16 09:28:52 följande:
    Man ser knappt geichan, men håller med dig. Hade varit finare utanVi hade en på 4700kr för en månad så visst har det varit kalltSkulle varit shoppinfg pengar ju Men men, tobbes pappa har varit och hjälpt oss rengöra vårt fläktsysten så nästa månad blir bättre
    usch huu vilken hemsk elräkning

nu måste jag leta fram lite gamla bebiskläder till isabels ÄLSKADE build a bear nalle
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2010-02-16 09:34:39 följande:
    Just nu har ajg inte lagt så stor vikt vid dieten jag heller. Mår ju lite sådär och vill hellre lägga energin just nu på att må bättre
    tycker jag att du gör rätt i jag lägger fokus på skolan nu annars blir det för mycket
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2010-02-16 11:28:52 följande:
    hi hi Tackja vi önskade den till nikki i julklapp Superbra men lite närvös att nån skall ramla ner från den
    vi har oxå den isabel ääälskar den!! hon får bara sova nere än så länge för jag är med rädd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16