Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Buttelina skrev 2010-02-15 22:31:28 följande:
    JAAAA tack
    både gällande kosta och tentor ahah
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

liljan: såå härlig bild på maia!! den sista!! så härligt att se henne med lite kött på armarna syns verkligen att hon lagt på sig!! härligt {#lang_emotions_sunny}

• Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-02-15 22:43:49 följande:
    ....ska kolla igenom allt så kan föra över via msn kanske=) går rätt snabbt då=)inboxa din msn=)fixar det ev under morgondagen först... sitter inte vid min laptop just nu=)ja självklart ska du med upp till vxö=).....å finfina kosta=).....
    det låter perfekt
    Zvartaliljan skrev 2010-02-15 22:42:41 följande:
    Ja visst gör det kolla i bloggen så ser du en jämförelse med hur dräkten satt på henne i somras, det är en STOR skillnad Hon tyckte det var skitkul o prova alla sommarkläder "tyvärr" var där inte mycket som passade, alla klänningar var som tunikor o.s.v så typ allt ska säljas och massor ska köpas
    åhh men vad synd om dig att inget passade

verkligen stor skillnad {#lang_emotions_sunny}
  • Buttelina
    Envis skrev 2010-02-15 23:03:24 följande:
    Hej på er! lite sugen på att köpa en klänning från molo, men funderar över storlek.. gäller denna:www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...nån som vet hur den modellen är i storlek? lillan är ca 78 cm lång, väger 10,5.
    den är stooor i strl. min dotter som är 104cm har den i 86/92 som en längre tunika.. så MAX 74/80
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-02-15 22:53:29 följande:
    ja det är verkligen jättesynd om mig En del favvisar blir nog svårt att få tag i i strl. större som t.ex den röda appamanklänningen med motorcykel. Den älskar jag o har haft i strl. 2 och 3 år och behöver nu 4 eller 5 men lär vara hopplöst
    jobbigt när det är favisar som måste ryka
  • Buttelina
    Envis skrev 2010-02-15 23:13:22 följande:
    ah, då gäller det bara att hitta den i rätt storlek, på en sida som säljer nova star också då. bäst att spara in lite på frakten
    smavi.se har ns fraktfritt (tror jag) och klkids.se har klänningen fraktfritt i rätt strl
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-02-16 08:55:57 följande:
    Någon som vet i vilket print molos skor kommer i?För visst kommer det en hög "converse" modell och en lägre mer sandal modell. Och ja flipflop.
    cenverse ska väl komma i daisys och bilarna (de med svart/vit runtigt i) och sandalerna skulle visst komma i pärlplattor men jag vet inte om det stämmer
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-02-16 09:11:50 följande:
    Okej. Då får jag fundera vidare. Svea skall få ett par rosa converse och kanske då ett par sandaler med pärlplattor, det låter snyggt. Och ja några lekvänliga skor till parken så klart.
    katvig kommer också med sandaler miniapple
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2010-02-16 09:15:37 följande:
    sandaler med pärlplattor och små stjärnor
    åhh små stjärnor med är skosulan vit? eller kanske rooosa
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-02-16 09:16:14 följande:
    gomorn kära vänner=)...........nu har jag varit iväg å fixat med mitt körkort...den som med alla mina andra kort hahaha hade fått ben så då fick man vackert fixa ny... tro dock jag kommer se ut som  en kalkon på bilden =P....men bättre å ta kort nu innan man blir en uppsvälld valross hahahaha....var ju nga månader sen detdär körkortet försvann.....=P
    hahah du är ju för go
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16