• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-01-07 23:06:14 följande:
    haha nä rosa går inte hem här hos sambon Knappt jag får använda rött Ja helst 44 så finns det lite att växa i Så som denna killen äter så hoppas jag han lägger på sig snabbt! 38-40 sitter superbra på bredden och byxorna passar perfekt, men armarna är för korta, han har lååååånga orangutangärmar precis som syrran Har du kvar mitt mobilnummer? så kan du ju smsa när du är där Vad snälla ni är som letar åt mig
    Inboxa ditt nummer, jag kommer inte ihåg om jag har det kvar.

Annacill hade en IdaT-mössa i pyttestorlek. Frågade faktiskt när jag var där om småkläder. Glömde däremot fråga om färgen på den...

Då kollar jag efter 44.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • JsN
    Zvartaliljan skrev 2010-01-07 23:06:14 följande:
    Knappt jag får använda rött
    Rött som är så fint på pojkar!
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-01-07 23:07:31 följande:
    lär dig sy små hjälmisar så får du en del beställningar från mig
    håller på och knåpar på det
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Zvartaliljan
    karmasus skrev 2010-01-07 23:08:10 följande:
    Måste bara tipsa att laredoute.se har pyttestorlekar till småttingar också. Inte lika roliga kläder som tex Molo, men de passar småttingar som drar str 44. Där hittade vi bomullsmössor till snäckan när hon var nyföding. (omkrets 32 cm )
    jo jag har ett par plagg från laredoute men de passar inte alls, bara breda o korta, helt fel passform för min långa smalfis ju...tyvärr
  • lillronya

Dags att sova här. Jobbdags imorgon!
    Ha det bra!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Smileycat

Har knappt hunnit kika in i den förra tråden och sen kommer det helt plötsligt en ny..
    Haha.. får försöka få liiite tid o kika in här iaf..

En fråga dock!
    Har köpt de lila stjärnleggingsen (från elvasmåtroll) i stl98 och idag när Ebbisen skulla ha dom så såg vi att benen var olika i längd!
    Skitknasigt.. Minst två cms skillnad och de är inte ens tvättade, har lappen kvar o allt!
    Hur gör man nu då? Hon lär ju inte ha några kvar...

Grattis igen liljan till lillebror..
    Här har lillfisen hunnit blivit 1år redan! Han bara springer omkring, ser skitkul ut då han är ganska liten

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2010-01-07 23:25:43 följande:
    Har knappt hunnit kika in i den förra tråden och sen kommer det helt plötsligt en ny.. Haha.. får försöka få liiite tid o kika in här iaf.. En fråga dock!Har köpt de lila stjärnleggingsen (från elvasmåtroll) i stl98 och idag när Ebbisen skulla ha dom så såg vi att benen var olika i längd!Skitknasigt.. Minst två cms skillnad och de är inte ens tvättade, har lappen kvar o allt!Hur gör man nu då? Hon lär ju inte ha några kvar... Grattis igen liljan till lillebror.. Här har lillfisen hunnit blivit 1år redan! Han bara springer omkring, ser skitkul ut då han är ganska liten
    åhh ett år redan!! du måste lägga in lite bilder juuuu
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16