Theina skrev 2010-01-10 14:43:42 följande:
Oj vad mkt pengar ddet låter som!!! men handlar du inte sen alls förrän nästa kollektion eller? Jag handlar inte så mkt åt gången, me lägger man samman allt klart det blir mkt.. bra att du fått köpt det som behövs redan Jag hoppas nästan Me&I har en lite b kollektion så man har råd med allt, haha eller att kläderna inte är lika fina
irl som på bild jag har shoppat sååå mkt nu och på sistone så min plånbok (och man) lider..
tja, min förhoppning är att jag låter bli att shoppa och pysslar med hus istället men känner jag mig själv rätt köper jag mer molosar och sen när jag tröttnar på dem en massa annat krafs.
men så mkt brukar jag inte köpa på en gång, men jag vet att jag vill ha dem - olika stlkar med, jag ahr köpt i st 68-86 till Adrian och mest ytterkläder till D. en filt med - det är ju dyra grejer, så ni andra kommer upp i liknande summor snart med.
Ni vet bara inte om det än!
Zvartaliljan skrev 2010-01-10 16:02:26 följande:
Hej! Nu har sambon varit här o lämnat datorn Eller ja han fick inte ens komma innanför dörrarna för det är totalt besöksförbud ( ) men datorn har jag fått i alla fall. Mateo ligger just nu o sover så gott o jag är lite rastlös...
allt väl?
Lilla sötingen! oroa dig inte för amningen (läste något om det), de suger fint men det tar ju tid innan det kommer ut några större mängder.
Idag har jag plåtat massa kläder som ska ut på t de närmaste dagarna. har redan 30 ute så det blir nog ett slitgöra denna månad med paketering - hoppas jag, jag hoppas folk köper.
Provade NSjeans på A idag stlk 68 och Snoffs tröja,helt OT men lägger ini Bt iaf för han sitter på en Idatfilt!