Vi som shoppar danska barnkläder del 16
Jädrans vilket gott te jag lagat
Surfar runt på T. Säljaren Julias Showroom har endast 4,4 i omdöme....är det en ok säljare?? *vill inte bli lurad*
Jädrans vilket gott te jag lagat
Surfar runt på T. Säljaren Julias Showroom har endast 4,4 i omdöme....är det en ok säljare?? *vill inte bli lurad*
Men jag ser minsann att en viss Buttelina har auktionsavslut den 15.....hur ska man då kunna invänta barnbidrag innen betalning va??
Nu har jag letat runt lite. Lilla S är en krångelfia när det gäller kläder men det som funkar är tunikor, vissa tröjor, tights och pantalonger samt vissa kjlänningar (hon gillar katvigs klänning t ex i velour som jag fryser bara jag ser på henne....allt för urringad för vinterväder *brrr*) Så nu ska jag försöka handla lite som faller henne i smaken. Några tunikor....kanske nya med kaninen och några gamla godingar med dalmatiner och får?? Vad ska vi ha nedtill? Kommer det nåt från Katvig som kan passa? Nån som vet??
Sen får det väl bli en sån där förskräcklig klänning från Molo (får nattlinnevarning...men S blir nog glad!). Hur är de i storlek? Långa??
Söta kråkfågeln....den där lila/vita katvigkombon vill jag också spana på tack Vill du lägga den i BT??