Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Preggi skrev 2010-02-14 08:49:27 följande:
    Godmorgon..Hur är det här? Massa nyheter nånstans? Jag hinner inte hänga med.. Har pengar som brinner på kontot.. Någon som har tips på en bra och snygg solskyddsdräkt?
    mala hos smatting.se annars kommer ju molo med sina.. men de är enfärgade och rätt trista
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Preggi skrev 2010-02-14 08:59:57 följande:
    Hej Butte! Är de bra mala? Tyckte att molos såg rätt trista ut? Godmorgon! Jag vet inte vad jag är ute efter? Kjolar, klänning kanske? badkläder? vårjacka?
    vet flera i tråden som har varit nöjda med mala!! helt klart snyggast!
    har ingen direkt erfarenhet för mina små har aldig haft solskyddsdräkter
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-02-14 09:02:53 följande:
    God morgon Vågar jag sätta 1kr utrop på ny väderlurvjacka m matchande hjälmis stl 74?Eller om jag ska safea..men vad ska jag då ha för utrop
    kör safe tycker jag nog
  • Buttelina
    Preggi skrev 2010-02-14 09:06:44 följande:
    Vilken modell? Jag tycker att de är jättefina MAT. M har den lila anoraken som vinterjacka. Den är helt underbart fin! Funderar på om P ska få en? Tycker att molos sommarkläder har en del fint.. Någon som har koll på hur klänningarna och kjolarna är i strl? Undrar om M kan ha baby? Hon är typ 98?
    isabel är 104 och har babyklänningarna
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-02-14 09:15:52 följande:
    Jag blir knäpp på det här med utropen på Tradera Sen vet jag inte heller vad jag vill ha eller ja vad som är "skäligt"...Det slutar alltid med att jag kör 1 kr och bygger magsår istället Tack för input
    men sätt typ 299 i utrop och 349-399 i köpnu... så vet du att du får ok pris för det!
  • Buttelina
    Preggi skrev 2010-02-14 09:17:30 följande:
    Jag har ingen koll heller.  Nu kommer det vara så varmt och de badar ju utan uppehåll så jag vill att de ska ha ordentligt skydd..
    mina barn är sjukt tåliga har jag märkt. men hade vi åkt utomlands så hade de fått en solskyddströja
  • Buttelina
    etindris skrev 2010-02-14 09:20:18 följande:
    Snälla någon som vet hur molo:s svarta stjärtajts är i storlek. Passar 74 till en tjej som har 80-86 dock 74-80 i Molos sommarklänningar?
    jag vet tyvärr inte för jag har ingen så liten
  • Buttelina

sitter i valet och kvalet.. ska jag sälja min röd/orange katvig klänning? helt ny är den och fina enkla modellen.. men det är strl 98.. i och för sig lite stor.. men åh fin haha svårt detta vad är lagom utrop?

• Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-02-14 09:26:18 följande:
    GOMORN FÖRRESTEN...pling i inboxen =) snart iaf=P
    morning
    Preggi skrev 2010-02-14 09:26:39 följande:
    Jättefina båda två.. Är sugen på anoraken tror jag. P har en pop skaljacka som hon har på dagis. Jag ska visa henne sen så kanske hon får välja en själv... P tål solen jättebra, hon blir brun jättelätt och bränner sig inte. M är så ljus så hon är lite känsligare. Såg att po.p hade solskyddströjor som var långärmade. De kanske är bra? Vet du om det finns några babyklänningar kvar nånstans i 86/92?
    ja jag hade nog kört på badbyxor och långärmad soltröja. i alla fall till p och kört en dress till m
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-02-14 09:32:21 följande:
    God morgon!Eller ja vad man nu skall kalla det. fick i alla fall frukost på sängen. Men nu har Svea fått vinterkräksjukan. Har ungefär spytt var 20 minut hela natten. Men nu är hon realtivt pigg i alla fall. Rolig söndag här med andra ord.
    åhh
    Preggi skrev 2010-02-14 09:33:33 följande:
    Vilken är det? Låter som en bra idé
    kortärmaad orange/röd.. gamla fina ränderna i den raka enkla modellen..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16