Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

åhh man bor ju på helt fel ställe ser jag.. {#lang_emotions_undecided}

• Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-12 08:27:51 följande:
    Ot men nån kanske vet Hur är Duns i strlk? Tänkte fynda ett par rea bodysar till lillan men 50 i tex kappahl bodysar är tom lite stort å dunsarna har jag hittat i 56
    har duns hemma i stl 50 el 56...{#lang_emotions_cool} Om ingan annan svara innan jag kommer hem kan jag mäta/jmf med pop som jag med har i samma stl...
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-03-12 08:55:16 följande:
    hur tycker ni jag ska göra =S.. är lite förvirrad.. inhandlade 2 suits i 86 till maxen, men de e precis i armarna =S... ska jag byta till 92??... ngn som har en 92 i hajar eller woodfish som kan jämföra??...de skotar ju nästan ändå 800kr tillsammans å vill ju att han ska kunna ha dem med...
    köper inget i 86 (direkt) till sonen i 86 längre, inte suits då han har så lång rygg att de i 86 är försmå/eller på gränsen i överkroppen..

Trist om suitsen blir för korta i ärmarna när de är nya, det känns ju lite som att kasta pengarna i sjön...
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-03-12 09:05:41 följande:
    å dme e ju lika stora typ;)....ja det elika bra å inse att maxen går på sluttampen i baby =;S.... fast i byxor simmar han i 86 fortfarande iof =P
    har 86 byxor nu... tycker att katvig velour börjar bli på gränsen, vill ha lite baggy... (han hade på sig ett par igår och då tänkte jag på det)

Kanske ska tvätta några 92or i helgen och se hur de är på...{#lang_emotions_dreamer}
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-03-12 13:26:53 följande:
    Jag har fått två avier från Zillstar idag- tydligen gick inte min lilla order ner i ett paket
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-03-12 14:06:30 följande:
    Och nu kom jag att tänka på Småkryps jobbiga situation.. Någon som vet om det har löst sig med butiken och den saknade varan? Jag är fortfarande grymt nyfiken på vilken webshop vi pratar om..Den som vet får gärna viska i min inbox
    jag vill med veta... {#lang_emotions_cool}
  • Kristyr

Bubblan> kollade min duns omlott jag har och den var exakt lika stor en pop omlottbody i samma storlek.

• Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-12 16:03:22 följande:
    Tack ska spana.. Å va dom lika stora?  Finns det inga fina kläder till riktigt små bebisar eller? Måste man köpa vita bas liksom..
    Nej det är en duns och pop omlott i 50 och de är jättefina... inte det minsta vita..
  • Kristyr

bubblan> här finns 56 på rea, inga 50... inte så mkt rea heller..

http://www.minodino.se/

ida t vanliga bodysar finns med för 99:- gratis frakt. ida t 56 är nästan lika liten som pop 50

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16