Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Stormis skrev 2010-02-22 22:17:58 följande:
    Strö salt i såren bara
    Haha- jag tror att det är du som har förpestat fina rååsa lurven i huvudet bara..I verkliga livet så tror jag att den klär K som handsken
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    mysungarna skrev 2010-02-23 10:13:10 följande:
    brukar inte hippokids ha en massa gammalt ?
    kråkan?{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    mysungarna skrev 2010-02-23 10:29:25 följande:
    jooohooo...föresten filten postas idag
    Toppen! Jag skulle precis tala om för kråkan att jag hade betalat men hon var visst borta
  • Smultronhjärta
    Vikctoria skrev 2010-02-23 14:09:01 följande:
    Har tittat på prästkrage-skorna - de är ju så fina! Ser också att ni pratar om en matchande jacka. Någon som vet var den finns?
    www.matadorkids.se/index.php&productId=3478
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2010-02-23 16:40:14 följande:
    Vaar hittar jag en sån då?? Precis sån jag vill ha! Våra vänner hade en vi kunde låna men den vibrerade inte och det tror jag lillan gillar, hon blir ju alltid tyst i bilen...
    Gekås har{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-02-23 16:53:33 följande:
    Ni som har lite minne, hjälp mig, please. Jag letar en dalmationer tröja, helst med gul kant och röd randiga ärmar, vill ha 98 eller 104, finns den överhuvud taget, eller gjordes den bara i smått?? Har en body med blå stjärnärmar nu som håller på att var liten, så jag måste hitta något större med vovvarna nu! Sen tjatar jag som vanligt om turkosa lurven med grön kant och lila klor, varför hittar jag aldrig en sån på T större än 92, såldes de aldrig i sverige, eller?
    Dalmatinerna fick prickiga ärmar i större storlek-såå fin. Sonen har haft den och vi har en ny i växalådan
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-02-23 16:55:08 följande:
    Dalmatinerna fick prickiga ärmar i större storlek-såå fin. Sonen har haft den och vi har en ny i växalådan
    Denna
    http://www.familjeliv.se/hem/smultronhjarta/gallery/phpnepenz.jpg
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-02-23 17:12:45 följande:
    smultron - de har inget typ sånt här på gekås? www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=9843&His...|1751
    Nope det har jag inte sett men jag kan varmt rekommendera Galt babynest på Ebay om du vill hitta ett billigare. Vi har haft det till Max och har precis börjat använda det till Lova- Bästa grejen Köpte vårt på ebay
    Ser ut såhär
    cgi.ebay.co.uk/GALT-PLAYNEST-GYM-BABY-PLAY-TOY-NEST_W0QQitemZ150416646001QQcmdZViewItemQQptZUK_Toys_Games_Toys_CA
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-02-23 17:23:00 följande:
    Men åh vilken snygg tröja, och vilken snygging som sitter i den!! Hur är de i storlek? Behöver 98 eller 104, tror jag. Undra hur måååång timmar det ska ta att jaga rätt på en så´n.
    Tack

Jag tycker att tröjan är lite liten i storlek så man kan gå upp en storlek om så skulle va...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16