Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Milliz skrev 2010-02-19 19:11:11 följande:
    Ja vissa plagg kan dra iväg.. Ibland blir man verkligen positivt överraskad.
    Ofta är det sånt som man inte räknat med heller Sen tyvärr så kan man ju få rätt lite för sånt man trott skulle gå bra
  • nikki2006
    Flock skrev 2010-02-19 19:18:27 följande:
    Hej hej i tråden!Tack, för igår alla ni i Hbg och tack för den fina sången o blommorna *glad*Nikki.. Måste tacka för peppningen oxå Nu har jag fotoat linnen som ska ut på T ikväll. De kan iaf inte gå sämre än "min" fin dominotröja som blev osåld...
    Lycka till, jag fick också ut lite på t idag jag ljög tydligen lite för dig, jag kollade och de sista 60 dagarna har jag sålt för 19000kr lite mer än jag sade tilkl dig. Hisnande summor när man tänker att jag inte har nåt kvar, allt är investerat i nya kläder
  • nikki2006
    hzl skrev 2010-02-19 19:18:56 följande:
    man får ju inte komma in hos nån av er
    hos mig går det bra{#lang_emotions_wink}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2010-02-19 19:17:37 följande:
    Vad säger ni tjejer? Ska jag blunda och lägga ut våra sista fem suits på T, eller ska jag låta de hänga och se fina ut ett tag till i garderoben? Bara att inse att vi kommer inte att använda de mer....
    ja ut med dem, de samlar ju bara damm i gardroben Bättre att ha pengar till blå wct nova star{#lang_emotions_wink}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2010-02-19 19:28:30 följande:
    Men åååå de är ju så fiiiina! Har ju sparat favvosarna! Men blå NS är också fint....
    Ja men du kommer ju inte använda dem mer, köp annat i det printet istället som du kan beundra
    ÅHHHHH nu fick jag 2 köp nu, har jag för billiga priser, ibland undrar jag{#lang_emotions_undecided}
  • nikki2006
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-19 19:28:50 följande:
    Hej snäckan! Har tänkt på dej idag... tänkte färga håret..  jag gör ju alltid de hemma, vette sjutton om jag vågar mer alltså... Fy vilken katastrof de hade blivit om jag med mitt korta hår tappat hälften... SHIT alltså!!! De e MYCKE pengar!
    ja men så har jag haft massor att sälja nu också, har sparat kläder i ett halvår för att sälja vid rätt sesong. Nu var det ju mycket linne och klänningar. Kommer redan nu spara saker som kommer att slängas ut i augusti såsom jackor , overaller och långärmat och velour. Kommer nog bli en del då med
  • nikki2006
    Flock skrev 2010-02-19 19:29:46 följande:
    WOW! Hiskligt massa pengar! Grattis!
    Tack ja det är gött när man kan köpa massor utan att lägga till egna pengar mer. Och ändå går man ju minus på allt, då undrar man hur mycke ens gardrob är värd hi hi
  • nikki2006
    lillronya skrev 2010-02-19 19:31:42 följande:
    Hittar ju inte de fina planen och badges i annat ju. Hmm får nog ta ett djupt andetag och slänga ut de en dag.Fem absoluta favoriter ju!!
    Ja planen är fina{#lang_emotions_heart}Förstår att det är svårt att skiljas från dem{#lang_emotions_cry}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2010-02-19 19:34:59 följande:
    JAaaaaaaPlanen, badges, uttrar, regnbågen och grå med blå stars. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad svårt!!
    jag säger behåll planen sålänge och släng ut resten
  • nikki2006
    Tasha78 skrev 2010-02-19 19:34:40 följande:
    jag måste fråga kan man få mer torr hy när man har kortärmat på sig, jag har smort tösen och armen såg fin ut i flera dagar har hon haft långärmat men idag tog jag på en klänning och armen är jätte röd
    ingen aning, Jessie har känslig hy så jag får smörja henne på vintern men har inte märkt skillnad på vad jag har på henne
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16