Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-09 15:47:09 följande:
    LLM ringde mig nyss, regnbågsmössan jag beställt var slut...Var nåt vajsning i deras lagersaldo...*snyft*Någon som vet var jag kan hitta Molos regnbågsmössa strl 3-5 år? Gärna fraktfritt då jag inte ska beställa något annat.
    klkids tror jag att jag såg idag fraktfritt.. eller så beställde du från lillamirakel med 20% koden så kostar den bara 131:- med frakt tror jag att det var.. men nu har jag glömt koden.. kolla tillbaka till i morse ser du kanske vad smultron skrev..
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-09 15:49:20 följande:
    Mmmm.. underbart  Jag blev inte ledsen ens av en stor pöl med vatten på golvet av läckande tak   *älskar våren*ecoloco har nog bara för smått o för stort, ska kolla linus och...
    hoho stl 68 på babyshop...
  • Kristyr
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-09 15:47:09 följande:
    LLM ringde mig nyss, regnbågsmössan jag beställt var slut...Var nåt vajsning i deras lagersaldo...*snyft*Någon som vet var jag kan hitta Molos regnbågsmössa strl 3-5 år? Gärna fraktfritt då jag inte ska beställa något annat.
    koden lilla mirakel 20% rabatt.. månstråle
  • Kristyr
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-09 15:54:23 följande:
    LillaMirakel är den slut på, ska kika på Klkids.
    annars EST kanske? då med frakt, de hade 5st av minsta stl i morse...
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2010-03-09 15:59:06 följande:
    annars EST kanske? då med frakt, de hade 5st av minsta stl i morse...
    där var den slut...
  • Kristyr

åh det verkar vara svårt att få tag på molo rainbow mössan.... i den stl..

• Kristyr

Osynligt småkryp> Har hittat den på ett ställe, det finns en kvar... i 3-5 år....

• Kristyr
    Kristyr skrev 2010-03-09 16:04:02 följande:
    Osynligt småkryp> Har hittat den på ett ställe, det finns en kvar... i 3-5 år....
    inte insläppt hos dig så jag kan inte prata med inboxen... {#lang_emotions_undecided}

ska strax lämna datorn för att bege mig hem från jobbet...
  • Kristyr
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-09 16:06:24 följande:
    Ordnat!
    plingplång!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16