Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

OsynligtSmåkryp skrev 2010-02-12 13:20:36 följande:
    Jag har insett att bebis här dröjer ett tag och då hinner jag tröttna, så jag rensade ur alla beggade bebbekläder igår, dom med lapparna kvar behåller jag ett tag till utifall att liksom...Man vet ju aldrig så säkert och en ev bebis kan inte vara helnaken ju.
    haha nää då fryser den stackarn ju bebis dröjer ett braaaa tag här med, men jag kan inte låta bli haha dock rensade jag bort en kossasuit för nån dag sen från sparalådan. strl 92 liksom.. haha den hade ju inte blivit använd igen förrän om typ 5 år
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    katarina118 skrev 2010-02-12 13:20:43 följande:
    är det någon här som är inne på förlossningen nu eller???Såg att de stod något om liten baby????
    jaa tjollabolla är inne och får sin dotter
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-02-12 13:22:42 följande:
    Nä, dags att dammsuga lite innan barnen ska ha in dammsugaren på sina rum.
    jaa och jag ska avsluta min pluggpaus som blev några minuter längre än jag räknat med
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-02-12 13:30:15 följande:
    Hej i tråden Värst vad det var livat här Läste tillbaka lite o Butte jag förstår din oro. Vid 2 år vägde Maia 9kg och för ett år sedan vägde hon ju bara 10,5 o ni vet ju alla hur hon varit med maten. Hon levde på bara välling innan, men det var ju för att hon INTE VILLE ha något annat. Totalvägrade både burkmat o hemmalagat. Jag hade aldrig valt välling framför mat om hon hade velat ha det. I så fall är det bara av bekvämlighet för föräldrarna som de gör så...Maia slutade med välling i februari/mars förra året då hon blev inlagd o vi skulle sluta med mjölk. Och ja, ni vet ju resultatet, nu har hon gått upp 5-6kg (ska väga henne sen men minst 15 väger hon) på bara ett år! Hon är fortfarande jättepetig och äter inte mycket alls men det är iaf riktig mat och hon mår mycket bättre.När hon inte fick vällingen så hade hon ju liksom inget val än att lära sig äta riktig mat.
    jaa jag förstår alla de fall då barnet inte kan/vill äta vanlig mat. jag ger mina barn preciiis vad de vill efter de tex varit sjuka. isabel levde på cola och pommes de första två dagarna efter hennes magsjuka

nu vill jag höra hur det gått med tjolla!!! gahh går på nålar här och kan inte koncentrera mig!!
  • Buttelina
    H I L L A skrev 2010-02-12 14:00:36 följande:
    Vad för print kommer nästa vecka ?Butte -- En kram till dig Jag vet att du pratat om denna lilla tös innan flera gånger, att du är orolig, och det förstår jag. Det var ju den lilla tjejen du och vi pratade om, inte JSN´s barn.....
    tack vännen
    Tasha78 skrev 2010-02-12 14:04:32 följande:
    det kommer ju en babyklänning med dom där blommorna och så kommer det mer i fiskar vilket jag absolut behöver ha.
    tänk om fiskarna hade kommti i klänning underbart det hade varit
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-02-12 14:10:48 följande:
    Ja Maia kan leva på glass när hon är/varit sjuk Jag har också fått veta att det är normalt att gå innan 18 månader, sen kollar de upp om något är fel. Det vet jag för Maia gick inte förränns hon var 15 månader o då inte särskilt bra (bara några ytterst få steg), kröp gjorde hon aldrig, hon drog sig fram med ena armen istället, såg skitskoj ut På bvc sa de att det var normalt. Men om hon inte gick bra vid 18 månader så skulle vi komma tillbaka. Hon gick bra sen när hon var runt 16 månader.Vill också höra från Tjolla!! Har varit på väg att smsa flera gånger nu men kan tänka mig att det är många som smsar o ringer o ligger på så jag får väl försöka hålla mig o inte irritera henne Hon snusar säkert bebis för fullt
    jag har nog irriterat henne haha jag har varit så störig och smsat henne 3 ggr {#lang_emotions_embarassed}
    Everlonn skrev 2010-02-12 14:11:16 följande:
    Vi borde höra från henne snart, en timme till kanske *kommer ihåg hur det var*
    jaaaaa jag vet haha fan det är jag som är såå otålig tror det är en söt liten tjockis med brunt hår
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-02-12 14:28:32 följande:
    Mmm, det hade varit underbart!
    tänk i hoodklänning modellen {#lang_emotions_heart} mmm mums
  • Buttelina

HILLA: vad din lilla snutta växer!! blir helt chockad när jag kollar i bildis ju sååå söt

lillronya: så fina syskon!!! den tunikan är uuuuurfin i färgen!! synd att dom petat dit en geisha bara söta emilio, han liknade nästan lillebror på den bilden

• Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-02-12 14:32:47 följande:
    Mumma! Då hade jag garanterat slagit till på en hood, hitills har jag haft svårt att motivera priset för mig själv även om jag är såååååååå jäkla sugen på fjärilarna till storungen!
    ja det hade jag med jag älskar den modellen men priset sviiider
    lillronya skrev 2010-02-12 14:35:44 följande:
    Tack!Ja tunikan är fin och geishan ful. Men den syns inte så mycket faktiskt. Sen är den ju i färger som man ofta har till också. Nya regnbågen passar också fint till. Frillan på E var kanske inte lika fin just där. Glömde göra vid den innan fotot. Blev efter istället. Ja viss likhet finns där ju faktiskt. Söta killar har vi!
    jag tyckte han var jättesöööt i den frisyren
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16