LJ2 skrev 2010-02-02 14:28:05 följande:
jag vill inte heller skiljas från vissa..har knickers i samma print som hennes första molo lixom.. blev såå glad när jag hittade det på salg sist!! o så kommer de nog inte o passa =(( men de behövs inte sparas ju.. jag lovar!!! hon klarar sig ändå såg jag hade 17 tröjor nu i garderoben, *har massa tvätt som ska vikas o in med* av de så hade 12 lappar kvar iofs ganska intensivt shoppande nu efter jul, så massor nyinköpt där.. men ändå.. o 5 nya suit med lappar kvar, o massa klänningar med lappar kvar.. ehh.. hum.. jag MÅSTE rensa sånt vi inte använder!! det får inte plats snart ju vill nog inte kolla sommarkläder med lappar kvar lite duktig e jag
iaf.. tog bort hennes body innan.. hon fick 2 kvar!!! i 92.. sen vet jag hon har 2 i tvätt/ovikt med.. älskar body nu på vintern.. men känns onödigt o köpa, hon går ju lite på pottan nu?? men.. ja.. om jag känner mig rätt så.. *eller som sambon sa, o nej va tråkigt du tycker det va att hon inte hade fler med ett leende på läpparna?*
Jag sitter och funderar på om jag ska sälja Ellas airbrush, kanin och karuselltröja. Hon ska ju få klänning i de printen så det känns ju lite onödigt att ha dubbelt.. Fast jag vet inte om jag kan skiljas från dom fina tröjorna. De används ju ganska mycket nu när det är vinter. Fast man kan ju ha långärmat under klänningarna så då gör det ju inget att de är kortärmade. Vilka problem jag har!