Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

ängeln83 skrev 2010-02-20 19:51:27 följande:
    Såg just i gb   Thanx. Du har möjligtvis inga värdefulla tips ang. t-shirten, förutom T då. Jag bara måste få tag på den.
    Nej den är ju bra svår att hitta och väldigt eftertraktad! Jag köpte en ny 110/116 till växalådan på T bara för att den är såå fin
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Silverhaj76 skrev 2010-02-20 20:36:23 följande:
    Någon som kan hjälpa? Hittade en Molo hardshell jacka i någon nätbutk, den mönstrade stl 128, kikade på den igår, men idag hittar jag den inte!!!! Snälla, om någon vet vilken butik det är, tipsa gärna!!!
    Finns hos Pilutta
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-21 18:19:36 följande:
    Grävde du ut bilen för hand!?
    Ja faktiskt och förfrös nästan händerna på kuppen eftersom jag inte orkade gå och hämta de glömda handskarna
    Men det var det värt-fanns mycket fint på Gekås idag
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-21 19:28:32 följande:
    Såååå fin!!! Vi har en
    Underbart fin! Får se om lilla damen tycker det också,hon föredrar Katvigs så den har jag köpt två av

Shit,nu kom jag på en sak..Butte pengar på väg nu!F`låt att jag är såå virrig{#lang_emotions_embarassed}
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2010-02-21 19:37:39 följande:
    Men den skulle jag bara ha!!!! har ju väntat på den ett bra tag. vi kanske kommer slåss om fler saker ikväll
    Vad? Blev ju nyfiken nu
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2010-02-21 19:53:45 följande:
    smultron sa visst att de varit i början av juni med nån gång.. så man vet inte..
    Året innan början av juni var det mot slutet av juni. Salgerna har börjat allt tidigare med åren
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2010-02-21 20:02:58 följande:
    hoppas det e i slutet av maj, då hinner man få en lön extra =) iofs i slutet av juni med, o då har jag sem ju så behövs inget ledigt.. men va sa du ? sista helg i maj eller 2 juni som start nåt va?
    Jag skulle tro att det blir då..Men för min del får det gärna vara typ om en månad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16