Smultronhjärta skrev 2010-03-19 15:15:04 följande:
Jag undrar om jag ska skicka iväg print som egentligen inte är killiga men som känns lite så bara för att jag har tokanvänt dem på Max.. Men visst funkar uttrar,lamm med blå kant,kossor med grön kant,regnbågen även på tjejer? Jag känner att jag nog börja tappa unisextänket i min rosalila lilla värld här
Då får det bli en 68! Den lär ju kunnas användas ett tag iaf..Jag är oxå fast i rosa/lila. Finns inget annat i Lias garderob! Å lär nog inte göra på ett tag
hihi
plockade lite i tvättstugan igår och hittade 6 par nya tajts till S, 5 par va rosa
och det sjätte va lila/röd randiga
Aningens små skulle jag säga, men inte mycket.. Vi tog 104 å dom sitter exakt med blöja, men då vi ska sluta med blöja nu till vår/sommar så blir dom bra
då blir det 104 eftersom vi inte har blöja
Duntoffla skrev 2010-03-19 15:43:50 följande:
Jag älskar dem och de är fina på. Köper alltid en storlek större än vad han normalt har
Attans my ass . Ska själv dra en repa på stan med baar Svanten eftersom Karlan är hos farmor. Ska äntligen tjacka ut min iPhone och om man ändå är på stan är det kanske lika bra att ta en repa om Lindex, inte för att jag har några BB-pengar kvar , men har ju avslut på söndag och nästa vecka ."Hej, jag heter Stormis och är shopoholic..."