Tack för alla grattis! Ja vi mår bra, åkte hem idag även om läkaren tyckte vi skulle stanna en natt till. Jag ville bara hem, kunde verkligen inte sova där så jag är dödstrött... Milo är väldigt stolt
Okej. Då får jag fundera vidare. Svea skall få ett par rosa converse och kanske då ett par sandaler med pärlplattor, det låter snyggt. Och ja några lekvänliga skor till parken så klart.
gomorn kära vänner=)...........nu har jag varit iväg å fixat med mitt körkort...den som med alla mina andra kort hahaha hade fått ben så då fick man vackert fixa ny... tro dock jag kommer se ut som en kalkon på bilden =P....men bättre å ta kort nu innan man blir en uppsvälld valross hahahaha....var ju nga månader sen detdär körkortet försvann.....=P
Första gången jag skulle ha körkort så blev nilden skitful så ajg längtade till nästa bild. Nu vill jag inte byta ut denna bilden för nu väger jag ju 15kg mer än innan så denna kommer INTE bli bra
men dom skulle visst inte vara såå dyra. typ 250-350.. om jag minns rätt sööööta barnen i bildis
Men det är ju helt okej. tack vännenMycket från meandi passar såååå himla bra men molos nya leggings. Den limegröna tunikan tex passar super med pärlplattor och nya regnbågen