Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Hej i tråden! Tittar in mellan varven här, har varit i stan och fotat oss till tidningen och ikväll blir det mer kalas Knattarna var sååå söta i katvigs miniapple

Fick underbara fisktröjan idag, fyyyy vad fin! Vilka neonkantband! *TJOLLA LÖVES* Fick hajskorna med så jag hann slå in det medans Milo vilar middag så han får ännu ett paket sen

Hur är läget här idag?

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    stökmamma skrev 2010-02-22 14:57:46 följande:
    här är lugnt  Grattis till Milo hur satt trycken på skorna? fick du hela hajar?
    Tack!

Nääe, inte en enda hel haj Men fina ändå tycker jag!
  • Tjollabolla
    stökmamma skrev 2010-02-22 15:02:40 följande:
    tjollaså fina bilder Är barnen lika nån av er som bebis? här kunde man knappt se skillnad barnen eller deras pappa som liten
    Ja dom är hemskt lika min lillebror, och mig. Men mest lillebror. Ser Milo ett kort på brorsan när han var liten säger han att det är han, så lika är dom!
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-02-22 19:42:48 följande:
    Godkväll...eller god o god...Maia är piggare men själv fick jag rusa ut från Maxi för att kräka ner kundtoaletten...och Mateo har varit gnällig hela dagen o velat äta precis hela tiden och kräkts betydligt mer än vanligt o är jättelös i magen...så nu har väl den där skiten slutligen nått oss, vi som klarat oss så länge!Frågan är hur man gör imorgon med dagis? Maia mår ju ok, lite rosslig bara av astman men hur pigg som helst nu. Inga tecken på kräksjuka hos henne...vågar man lämna på dagis imorgon? Sambon har en jätteviktig föreläsning imorgon så alternativet är att jag är ensam hemma med två barn imorgon med o jag mår verkligen inget vidare...
    Får du verkligen lämna henne på dagis om gu har kräksjuka? Det får man absolut inte här, då går det bara runt runt... På Milos dagis har dom haft kräksjuk i över 3 veckor nu, dom blir inte av med det för att folk lämnar för tidigt och lämnar trots att syskon är sjuka...

Godkväll skulle inte jag heller vilja säga! Har haft kals för Milo och Lia har bara gallskrikit! Det var sambons släkt ikväll och hans brödrar skriker verkligen när dom pratar... Stackars tös, hoppas hon kan lugna sig nu...
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-02-23 16:01:16 följande:
    hmm tror inte det finns, men här i Karlskrona brukar de ha dom på 50% ibland när det är utgående modeller, ska jag kolla åt dig? Det är en baby bouncer du menar, typ en sån vi har??
    Hmm ja vad som helst som får tyst på en skrikande arg bebis!
    Kollade lite på dessa:

http://www.lekmer.se/leksaker/Babysitter/Fisher-Price%2C_Baby_studio_rocker_and_seat%2C

http://www.lekmer.se/leksaker/Babysitter/Fisher-Price%2C_Infant-to-toddler_Rocker%2C_2-i-1_babysitter_med_vibration

Vad har du för nån??
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-02-23 16:31:05 följande:
    Jag har en som vibrerar, spelar musik och med lite leksaker och en spegel som hänger precis ovanför honom (lär bli roligt när han upptäcker den)Kostar 795 ord.pris tror jagtyp denna www.lekmer.se/leksaker/Babysitter/Fisher-Pric...fast lite mer avanceradde du visade var nog mer utseende än funtkion...iaf den första.Vår funkar jättebra, sätter man på vibratorn så somnar Mateo
    Vaar hittar jag en sån då?? Precis sån jag vill ha! Våra vänner hade en vi kunde låna men den vibrerade inte och det tror jag lillan gillar, hon blir ju alltid tyst i bilen...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16