Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2010-02-24 21:08:37 följande:
    haha.. inte så lätt *plingar på*
    *öppnar dörren*

gotta go en stund..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-02-24 21:09:46 följande:
    Man kolla cystisk fibros på svettest.Hoppas verkligen de bara gör det för säkerhets skull för det låter lite skrämmande
    Å det vet jag inte vad det är   Håller tumsen stenhårt att allt är bra iallafall {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan

Mårning!

T avslut idag ser jag {#lang_emotions_laughing} men knapparna ligger för lågt tycker jag {#lang_emotions_undecided} Måtte den hoppa upp en aning!!

• RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-02-25 07:55:36 följande:
    Du får hoppas på ninjor ikväll Jag har massvis med linnen som går ut på söndag, alla är bud på medn inte särskilt höga
    Ja jag hoppas att det blir världens ninja fight

Ååå.. trist Hoppas ninjorna letar sig åt ditt håll på söndag då
  • RååSa BuBBlan
    Mawe123 skrev 2010-02-25 08:01:59 följande:
    Har precis suttit och beställt lite molosar, och tycker de är lite dyra men sååå värda sitt pris, men jag satte nästan kaffet i fel strupe, när jag såg detta:www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...Shit så dyr..
    Ja det där är ju på gränsen till sjukt faktiskt... 400 spänn för en regnmössa!!! {#lang_emotions_surprised}
  • RååSa BuBBlan
    Mawe123 skrev 2010-02-25 08:03:55 följande:
    Åh jag har varit på och budat på din knappar tröja, men har nu beställt dyra skidflickor och dalmatiner, så jag måste lugna mig lite med mina T köp ett tag och försöka komma igång med sälj istället.Tycker din tröja är underbar så den hoppar nog upp mer!
    Ja jag hoppas
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-02-25 09:53:44 följande:
    Vad kul det låter! Jag skulle kolla in alla fiiiina brandmän medan barnen skulle kika på brandbilarna och allt annat. *mums mums*
    Ha ha ha
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-02-25 10:07:47 följande:
    Hej i tråden!Bubblan: Vilken fin bubbla i bt! Vilken stl har du till henne i katvig?? Sååå himla sugen på tröja och leggings i den randen.
    tack

Vi har 104 o dom finns det att växa i en aning, mest leggingsen som jag upplever rätt långa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16