Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

JsN skrev 2010-02-25 14:47:30 följande:
    OK, toppen, jag tappade helt vem som undrade!de är lika breda. jr har ca 2-3 cm längre ärm och ca 3-4 cm på längden. Ärmarna lika breda.
    ahh tack! {#lang_emotions_sunny}
  • Kristyr

YES! Nu fick jag den grå lurven med lila kantband så han kan matcha syskons lurvoveralla i samma färg... {#lang_emotions_heart}

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-02-25 21:32:57 följande:
    Grattis-såg att du knep Olivers mammas där
    jag SKULLE HA den!!
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-02-25 21:36:44 följande:
    Ha ha som jag och min tokdyra molosuit med orkidéer Men väl värt det när man har kärat ner sig i ett plagg
    men den blev ju inte dyrare än ordinarie pris iaf...{#lang_emotions_cool}
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-02-25 21:41:48 följande:
    Nä helt ok pris ändå Jag klickade ju hem min favvo i rött med lila kanter för ungefär samma summa..

zzzzzzztajm!
  • Kristyr

beställer katvig grön/lila radig mössa till min nya lurv med lila kantband.. båden syskon och storebror får sådana mössor matchar deras lurvajacka och lurvoverall..

Hur är NS lila mössa jmf lila kantbanden på min älskade lurv i grått med lila kantband??

• Kristyr
    Kristyr skrev 2010-02-26 10:00:56 följande:
    beställer katvig grön/lila radig mössa till min nya lurv med lila kantband.. båden syskon och storebror får sådana mössor matchar deras lurvajacka och lurvoverall.. Hur är NS lila mössa jmf lila kantbanden på min älskade lurv i grått med lila kantband??
    den då om inte visste

http://shop.textalk.se/shop/9784/art84/h2089/2192089-origpic-775f87.jpg
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-02-26 13:15:58 följande:
    gav en liten hint att det bliiiir svåååååårt för ekonimin kommande månaderna hahahaha kommer inte kunna hålla fingrarna istyr finns massa fina kläder där=)
    hihi! Råååsa hopping då!
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-02-26 13:44:39 följande:
    jo... tänk va mkt fint det kommer att finnas på salgen =P....dregel=) alla rosa små kläder=) råååååååååååååsa weeeeeeee..=) lite färgkodning lä det blir hehhehe
    spännande jag har snart 9 veckor kvar med grisen i säcken i magen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16