Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Mawe123 skrev 2010-02-09 17:25:01 följande:
    ingen som provat?
    kolla ovan {#lang_emotions_dreamer}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Cashew skrev 2010-02-09 17:33:09 följande:
    den är som sagt väldigt lång i ärmarna (och kadborret man kan justera så att ärmarna håller sig uppe va inget min son gillade utan drog upp hela tiden) men förhoppningsvis har de ändrat längden på ärmarna till i år. enligt mig går det inte heller att jämföra katvig och pop kvalitetsmässigt men inte heller designmässigt så det beror ju lite på vad man är ute efter  
    nä designmässigt är ju katvig sjukt mycket snyggare
  • Buttelina

kommer det inga långärmade tröjor i jr den vanliga fiina modellen

• Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-02-09 18:48:40 följande:
    du få sy till den =)... du e ju diktig med symaskinen=)kanske går att ordna till lr? annars så går allt med lite våld.. tryck i lillebror i en baby 92:a =P
    nää den blir så sladdrig och ful i halsen och bred är den vill ha den smala modellen med större muddar.. men det måste ju komma fler modeller jr är tre cm för kort i armarna nu haha

men det kommer säkert inga tröjor i vanliga fina modellen i jr
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2010-02-09 18:55:33 följande:
    Nu blir jag lite sur på en på t igen. Sålde en jeansklänning  för ett par dagar sen. Använd 2 ggr till fin. Lade ut den som i "jättefint skick, syns inte att den är använd"Nu fåpr jag ett mail där hon är såååååååå besviken för knapparna är skavda. Men hallå, den ska ju se ut så. molo har ju ofta skavda knappar redan när de är nya.Den är tvättad 2 ggr så det är helt omöjligt att det är något som slititsHon fick den för 149kr när den kostar minst 500kr i affär. Att man har mage att gnälla dåMärks det att det är den tiden på månaden för mig eller
    {#lang_emotions_surprised}
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-02-09 19:00:46 följande:
    Den skulle jag gärna ha, men frågan är vad sambon skulle säga
    jaaaaag med skiter i sambon haha skulle tom kunna måla om hela sovrummet i lila/vit bara för att matcha dom uuunderbara lakanen
  • Buttelina
    FL Lisa skrev 2010-02-09 19:01:52 följande:
    det kommer iaf en (enligt mig riiiktigt snygg) men helgröna ärmar och utan v-ringad hals...I den fina smala modellen. En sån har jag gjort en beställning på
    åhhh det låter niice!! jag ska hålla utkik efter sånna snyggingar!!
    nikki2006 skrev 2010-02-09 19:03:58 följande:
    Visst brukar knapparna ha lite "sliten look" eller är jag helt fel på det???
    lönt att klaga på knapparna liksom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16