Vi som shoppar danska barnkläder del 16
Läste tillbaka och såg att ni pratade om Lova.
Jag vill oxå vara med!
INBOXA PLEASE!
Läste tillbaka och såg att ni pratade om Lova.
Jag vill oxå vara med!
INBOXA PLEASE!
Gokväll tjejer!!
Liljan: Har du sett att jag betalt!?
Sitter här med tårar i ögonen efter att återigen läst Anna-Marias blogg. En mardröm man inte ens önskar sin värsta fiende. Jag ber för ett under! Lilla lilla LOVA
Hej tjejer!
Äntligen hemma efter ytterliggare en tuff jobb vecka... SNART hoppas jag de blir lugnare... I morgon står däckbyte på schemat här och på söndag ska T på sitt första barnkalas, hos sin kusin.
En liten fråga till er experter... T har en rod lurv med lila kanter, den flockar sej MASSOR! Ungen ser knappt klok ut... har inte använt den innan men idag hade hon overallen på dagis och hela hon är helt rödflockig. Men sen vill jag ju ogärna tvätta den, dom e ju inte alls lika goa efter tvätt... Brukar dom flicka sej en massa?
Hej tjejer!
OT men kikar bara in lite snabbt och undrar om någon vet vad man har för clearingnr om man har personkonto hos Nordea... på min förra internetbank så fanns det en ruta för personkonto men de finns inte här och de kommer upp att jag måste fylla i clearingrn...
Goddagens!
Sjukstuga här oxå... både jag och T.. närmare 40 graders feber båda två i natt... Jag jobbade ju hela dagen igår, farmor fick tycka in. Idag kommer mormor ner och tar T under morgondagen då jag måste gå på ett möet på fm och jobba 12.30-15-30... onsdag ska jag va ledig!!!