Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Busbellan skrev 2010-03-16 22:45:09 följande:
    Finns såna snören i de flesta färger?
    japp, sist jag köpte råsa fanns det blå, turkosa, gula svarta och röda vad jag kommer ihåg
    såna http://www.skotornet.se/product_info.php/elastiskt-spiral-snore-120cm-p-1337?osCsid=b82a847a9c8f4567f5a22e0070c9b339
    fast jag köpte våra på skokanonen, billigare
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma

Bubblan
    jag säger 23april *har så många udda strumps, kanske nån som matchar  *

• stökmamma

det finns hopp om våren visserligen liiite mer snö i år
    1april i fjol                                      14 april

P4010031 (Small).jpgP4140076 (Small).jpgoch inte är det helt ot heller fast han både syrrans jacka o stövlar

• stökmamma
    MammaT skrev 2010-03-17 14:48:01 följande:
    fast i skåne hade vi ju sommar förra april kommer ihåg när jag åkte in till förlossningen 8 april då hade det varit så varmt i några veckor redann och nu är det så mycket snö att man blir deppig
    då får du tänka så här , det där va på 14dagar NORR om dalälven och än är det inte april
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2010-03-17 15:02:21 följande:
    Mailade B&R och det är tydligen mått tagna från Hummel som står på skorna på sidan.Men han håller på att mäta dem nu
    skorna va supersnygga
    tror det får bli såna till Loppan
  • stökmamma
    anka duck skrev 2010-03-17 15:17:16 följande:
    Okej, men man tänker ju lite på miljön typ... Förslag på andra bra märken på barnkläder, som tillverkas lite närmare?? Jag har nyligen fått en liten son å vill ju handla bra kläder till honom :)
    vet tyvärr inga helsvensak just nu mer än att det finns duktiga hobbysömerskor som syr av återanvänt och/eller svensktillverkat tyg

Molo-ukraina
    lindex-china
    meandi-portugal
    småfolk-turkiet
    katvig-ukraina
  • stökmamma
    Greksmurfen skrev 2010-03-17 15:28:17 följande:
    hmm e såå sugen på en kosta tripp =P.....såg att dem fått in fleecefodrade regnoveraller ... e ju perfekt nu ...www.kostaoutlet.se/fileadmin/templates/Erbjud... finns både tjej å kille stl 80-120=P å det vatt 40% rea =P me like......ngn som käner till det märket abacus?? om det e bra??...www.kostaoutlet.se/index.php?id=136
    *tips* kolla bara om du köper fleecefodrat att det INTE är fleece ända ner i benen
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2010-03-17 15:29:23 följande:
    Nu har de riktiga måtten på skorna kommit in på B&Rlite skillnad, Ella ska tydligen ha 27 istället för 25
    men dom byter väl kostnadsfritt??
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-17 15:33:15 följande:
    Nu behöver jag storleksråd..Katvigmössor,vilken storlek ska jag ta till Max? Hattmått på 52-53cm
    alfred m huvudmått 51 kan ha stellas rosa/blå i strl 1 men skulle jag köpa en till honom  skulle jag köpa strl större , strl 2
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2010-03-17 15:36:47 följande:
    Jag har inte köpt dem på B&R, jag bara mailade dit och frågade om måtten.MPV har jag inte fått svar från än, det var där jag shoppade
    men dom måste väl byta?? Får ju inte skilja så mycket,man går ju efter måttet som dom lägger ut {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16