Vi som shoppar danska barnkläder del 16
Tack för alla grattis! Ja vi mår bra, åkte hem idag även om läkaren tyckte vi skulle stanna en natt till. Jag ville bara hem, kunde verkligen inte sova där så jag är dödstrött... Milo är väldigt stolt
Tack för alla grattis! Ja vi mår bra, åkte hem idag även om läkaren tyckte vi skulle stanna en natt till. Jag ville bara hem, kunde verkligen inte sova där så jag är dödstrött... Milo är väldigt stolt
Milo vill "Hålla bedis" heeela tiden och tycker hon är "Liten men har tjocka kinder" . Så sant så! Han satt nyss med henne i knäet och läste byggare bob, väldigt uppskattat! Han är väldigt stolt!
Busbellan: vi har faktiskt inte alls diskuterat det namnet, sen efter några timmar när vi hade gått igenom ett par namn så jag "Men Lia är ju fint annars" å genast såg vi ju att det var det hon hette Så TACK! Det fanns nånstans i bakhuvudet, men var absolut inget vi hade pratat om innan.. Konstigt man kan se det på dom så när dom kommer!
Jag var ju med tvungen att shoppa lite...
http://www.tradera.com/NY-Me-i-meandi-plyschoverall-med-hjarta-stl-50-56-auktion_106653789
Tack alla! Jag tycker med dom är ganska söta
Hej flickor!!
nån som har nåt tips på nån overall med armar och ben som går att vika över?? Lia blir såå kall om händer o fötter i den vi har o vantar o tossor bara trillar av ju!