Vi som shoppar danska barnkläder del 16
mortillsju skrev 2010-01-25 21:52:23 följande:
Välkommen i klubben som sagt Har exakt ditt bekymmer med min lilla S som är tre år. det har eskalerat det senare och blivit värre än nånsin nu. Men helt plötsligt idag tog hon på sig jeans för första gången på 4 månader nu i helgen. Hon har tokvägrat alla brallor och bara använt typ kalsonger/pantalonger och strumpisar. Så nej, sälj inte dina favvisar, rätt var det tar hon det på sig tänker jag.LJ2 skrev 2010-01-25 21:52:11 följande:
max går INTE över.. han började bestämma typ. i magen?? nä.. men 2 kanske?? nu klär han sig "fäv" varje dag från topp till tå.. inte alltid snyggt, men slipper bråk iaf =) enstaka ggr kan man lyckas övertala han.. men lätträknade!!Ha ha ja Anton är ju Envis. Han har nog alltid varit mycket envis med vad han skall ha på sig. I bland är det mycket envist annars är det bara envist. Men tyvärr så går det inte över
Så hon ska gå med totalt omatchade kläder nu ända tills hon lär sig vad som passar ihop och inte
Det som känns hårdast är nog att hon vägrar ta på sig lamm knapptröjan, jag bara ÄLSKAR den tröjan!!!