Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

SmillaMilla skrev 2010-02-17 20:38:07 följande:
    Okej, men då kanske du är med på en stockholms träff i vår
    åhh en sån låter ju intressant!

men nu ska jag sova/kolla på os (men datorn ska iaf sova)
  • Kristyr

Näe dax att betala gårdagens OT NS beställning! {#lang_emotions_cool}

Å god förmiddag!

• Kristyr
    Stormis skrev 2010-02-18 10:04:53 följande:
    Alltså jag har inte många nya heller eftersom vi är mittimellan stl på den nya modellen. Men de vi hade i somras/höstas innan de blev för små tycker jag luddade lite för mkt (tex lila tröja med hästar och ballonger och vit gulröda lejon). Absolut pojktröja med

Hade den blå t-shirten med gröna hipposar och nått mer... men vag kommer ihåg så blev den inte tvättblekt/luddig. Iof användes den inte massor, då jag hade många andra fina t-shirtar!
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-02-18 11:29:49 följande:
    Jo, iaf ett som är extremt likt...woodfish t.shirten redan slut!!! GRRR!!Hej i tråden förresten!
    kanske är fler som får in den
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-02-18 11:39:38 följande:
    Ja det är det säkert men den tar nog slut fort!
    du får ligga på hårdbevakning...
  • Kristyr
    Stormis skrev 2010-02-18 12:41:48 följande:
    Supersöt!!! Men jag gillar verkligen inte wide-necken, blir så öppet och bylsigt så här blir det inga Småfolkar mer till lillebror förrän han kan ha tröjor .
    ängeln83 skrev 2010-02-18 12:48:00 följande:
    Håller med, Småfolks bodys är verkligen kassa i passformen, testade en på Meja men hon visade ju för sjutton halva bringan i den Men suitsen och tröjorna är ju bra.
    men så fint tyg de borde göra tröja med....
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-02-19 11:47:36 följande:
    Lite ot kanske men någon som har tips på vad man kan göra med tre överpigga barn och en mamma som bara vill ligga i sängen.
    jag skulle satt på stora maskiner.. (till det enda barnet jag har) Då hade jag fått lugn och ro i 50 min
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16