nikki2006 skrev 2010-02-03 12:50:07 följande:
jag har lite tråkigt idag för ajg är insnöad, funderar på att lägga ut lite mer på t. Gick ju bra sist. kanske lite babyklänningar hmmmm eller man får kanske mer runt lön i alla fall. Åhhhh så svårt, man vill ju ha ut mesta möjligt men samtidigt är det ju jobbigt att lägga in över 100 auktioner på en gång när man jobbar också ju
Du kan ju fylla en prolist så är jobbet klart och du kan ladda upp den sen när det passar
ChokladMoshin skrev 2010-02-03 12:53:19 följande:
Fick ett mindre kul svar från
Po.ps kundtjänst nu angående skaloverallerna. Dom är ju knäppa ju, hur tänker dom liksom. Sorry för
OT. -------------------------------------------------- ------------------------------------------------ Hej, Det kommer inga skaloveraller i stl.98 och uppåt. (Varken rosa eller någon annan färg) Vi kommer inte att få in någon skaloverall i rosa i någon stl. -------------------------------------------------- ------------------------------------------------
Snacka om rörigt! Nu är jag väldigt glad att jag behöll skaloverallen i 104 som jag köpte på rean,jag var på väg att lämna tillbaka den eftersom jag ville ha en grön..